Final Fantasy XI

Jeg har akkuratt kjøpt med PStwo, og siden jeg nå da har fine muligheter til å spille på nett lurte jeg bare på om noen hadde noe erfaring med dette spillet. Jeg vet at det også er på data. Hvor funker det best? Er det en spesiell pris i måneden for og spille det? Hvor mye koster det? Er det verdt prisen?

Fint om noen kan hjelpe meg med dette...

Spillet krever en PS2-HDD. PSTwo har ikke mulighet for installasjon av den nåværende HDD-en. Dermed kommer ikke PS2-versjonen av spillet til Europa. Jeg har hørt rykter om en ny HDD til PSTwo og da er det også mulighet for at PS2-versjonen kommer hit, men såvidt jeg vet er ikke noe bekreftet. Dessuten er også PS2-versjonen dyrere siden man må punge ut ekstra for HDD-en og PS2-spill pleier å koste mer enn PC-spill. Det er også piss å skrive på virtuelle tastatur, men hvis du har tastatur med USB-kobling kan du jo bare bruke det.

Bottom line: Hvis du skal spille PS2-versjonen må du importere en amerikansk PS2, en amerikansk HDD og en amerikansk versjon av spillet (med mindre du kan japansk og vil satse på det istedet), i tillegg til å ha, evt. kjøpe, et tastatur med USB-kobling. Gå heller for PC-versjonen.