Final Fantasy XII - Pal eller NTSC?

Hei!

Skal gå til innkjøp av FFXII denne uken, men lurer på hvordan PAL versjonen er denne gangen..? Som de fleste sikkert husker, så sugde FFX maks, med enorme svarte borders oppe og nede. Hvis den europeiske versjonen er like dårlig denne gangen også, vurderer jeg nemlig å bestille NTSC versjonen og bruke swap disc for å få det til å fungere.

Kilik

Lokal moderator
Et annet spørsmål: Er det lagt til noe ekstra på PAL-versjonen?

SITAT(kilik @ 13.03.07, 03.14) 56394
Et annet spørsmål: Er det lagt til noe ekstra på PAL-versjonen?
[/b]
Etter det jeg har hørt så er Penelo-kidnappingen kun med i PAL-versjonen. De tok den ut i NTSC versjonen for å få ned aldersgrensen, og lot de være da de skulle utgi i USA. Nå er ikke jeg helt sikker, men jeg hørte det et sted tidligere. Mer enn det vet ihvertfall ikke jeg.

Novastrum

Feminist-elitist
Penelo blir kidnappa i den versjonen jeg har iallefall. (NTSC-U)

Lodin

Der Waaaah
Kan det være fordi den versjonen som mange spilte kanskje ikke var helt lovlig? =D
Presseversjonen som lakk ut var ihvertfall ikke den samme som ble lagt ut for salg.

Lodin

Der Waaaah
Pressen fikk en betaversjon å anmelde og denne la en eller annen snuskebukk ut på nettet. Siden fjerna de tydeligvis kidnappinga siden ESRB ikke vil gi spillet T eller hva det fikk med den scena inntakt.

Novastrum

Feminist-elitist
Får for barnas skyld håpe prinsesse Peach ikke blir kidnappa i Super Mario Galaxy da. :sukk:

Penelo blir voldtatt av 15 svære neger-lignende ulver i min, lurer på hvilken versjon jeg har :/

Etter det jeg forsto ble det tatt ut av den japanske versjonen fordi det hadde vært en del kidnappinger i Japan akkurat på den tiden. Samme grunnen til at for eksempel den store duellene ved World Trade Center ble tatt ut i MGS2. Gud, det hadde vært så deilig om den var intakt :grine:

Det var Snake og Ocelot som dansa rundt ved World Trade Center i en vill duel, samtidig som Raiden og Solidus fekta på frihetsgudinnene :elsk:

Jeg kommer aldri over det. I haet u Osama Bin Laden! Ikke for alle dødsfallene, men for MGS2. You bastard!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kan i hvertfall bekrefte at i min, lovlige, NTSC U/C versjon så er det noen sleske beist som prøver å tekte tøsa, met er vel mulig at det er redusert i innhold.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei, dette er ikke holde-seg-til-emnetgal.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, nei tenk ass. kjøpe spill over disk i Norge LOL!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke mobb.

SITAT(Lodin @ 13.03.07, 21.52) 56510
Desuten er ingen av oss så nubb at de spiller PAL. B)
[/b]
Noen av oss gidder ikke pese med modding av alskens utstyr.