Final Fantasy XII

#1
Jeg prøvde og finne det gamle emnet, men det var visst blitt sletta etter at rollespill seksjonen ble borte:/

Det har kommet en ny trailer fra spillet og det er den beste graffiken jeg noen gang har sett på et spill :D Jeg ser at Square igjen skal målbinne publikum som de har gjort med de foregående spillene (bortsett fra x-2)

Men til saken HER er linken til hjemme siden. Trykk på den nye trailern og kos deg :D

PS Trailern ble akkurat lagt ut så det er mye pågang så lagging kan forekomme.
 
#2
:tommelopp: Kul link, men finner det ikke bedre trailere til FFXII???
Hadde vært fint om noen kunne finne det... :D
 
#3
:svette: Enormt.... Dette spillet kommer til å bli enormt.
Skal ikke håpe på for mye ,men jeg gleder meg til å se worldmapen
 
#4
Har gledet meg til dette lenge. håpte på at X-2 kunne ta opp en god del av tiden min helt til dette kom ut, men sånn ble det ikke :p . alt for mye girlpower og tull ødela spør du meg. men allikevel, en ting som har gjort meg irritert lenge nå er at de mannlige hovedpersonene alltid er så sykt femi. og alt blir jo toppa av den dristige vesten til hovedkarakteren i FFXII. håper ikke at han ødelegger moroa og gleder meg som en liten unge. vet noen når det kommer( er ikke så god i japansk jeg)?
 
#5
Jeg leste (ett eller annet sted) at FFXII kansje ikke kommer til europa før 2006 eller sent 2005. Dette er jo ufattelig lenge til, og jeg ble sur da jeg leste dette. Håper virkelig noen kan avbekrefte denne utgivelses datoen. FFXII er det spillet jeg gleder jeg mest til av de mange geniale spillene som kommer. Litt Star Wars aktig...utrolig fett!
 
#6
Det er vell ikke altfor usansynlig at det kommer på PAL mot slutten av 2005. De håper å gi det ut i Japan i år, da tar det vell en god stund før det kommer til USA og enda lengre tid før det kommer til Europa...
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Nei, hvis du ser traileren så står det Spring 2005 på slutten. Siden den ble vist på Tokyo Game Show er det nok japanske lanseringsdatoen det er snakk om. Da kan de faktisk drøye helt til 2006 her i Norge. Husk at FFX og FFX-2 kom ut nesten et år etter Japan her til lands...

Ellers viste jo ikke traileren så mye om grafikken i selve spillet, da det nesten alt som ble vist er fra prerendrede videosekvenser.
 
#8
Ooohh! FF XII! Det var lenge til... :(
Men det ser veldig artig ut! Har sett trailer på en dvd jeg har.
Snasen grafikk på det :trollmann: