Flere Microsoft-spillserier på Xbox 2

#1
Det er ikke akkurat overraskende at Microsoft ønsker å satse på noen sikre kort for Xbox 2, og det er heller ikke særlig overraskende at suksessrike franchiser som Fable, Halo og Project Gotham Racing kommer til å få nye tilskudd etter i løpet av de kommende årene, men nå er det i alle fall bekreftet fra høyeste hold; sjefen for Microsoft Game Studios, Shane Kim.

- Uten å røpe for mange av overraskelsene vi har på lager, kan vi si at gamere som elsker franchiser som Halo, Fable og Project Gotham Racing kan være rimelig trygge på at vi vil fortsette å investere i disse franchisene etter som vi beveger oss over til neste-generasjons Xbox, forteller han i et intervju på det offisielle Xbox-nettstedet. Han fortsetter med å berolige de som frykter at Microsoft kun vil fokusere på etterfølgere:


Gamer

Redigert.

Nevne noe til slutt: Killzone 2 er underutvikling, spille vil komme slutten av dette året. (Ps2)
 
#2
Så vidt jeg vet er ikke dette bekreftet enda(Bungie), men de spillene du nevner kommer nok garantert før eller senere på Xbox 2. Selv er jeg ikke tilhenger av så altfor mange oppfølgere av spill, men gleder meg til disse. :tommelopp:
 
#3
Halo 3 blir nok garantert det siste spillet i serien.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Mongis@04.04.2005, 13.40
Så vidt jeg vet er ikke dette bekreftet enda(Bungie), men de spillene du nevner kommer nok garantert før eller senere på Xbox 2. Selv er jeg ikke tilhenger av så altfor mange oppfølgere av spill, men gleder meg til disse. :tommelopp:
201825​

E har snakka med noen fra Microsoft. :tommelopp:
 
#5
Opprinnelig skrevet av Insty@04.04.2005, 13.52
Halo 3 blir nok garantert det siste spillet i serien.
201833​
Mhm, det tror jeg også. Håper på en skikkelig avslutning, med full fest i fete utendørsbaner. Håper de kutter ned på spilling-som-covenant. Det var faen meg helt ubrukelig i slutten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Takk skarru faenmeg ha. Noen av oss venter med Halo 2 til det kommer på en skikkelig plattform (PC). <_<
 
#7
Beklager, men jeg tror ikke jeg spoila noe. Det at du kan spille som covenant er ikke noe nytt, men jeg burde kanskje sagt det på en annen måte.

Nevne noe til slutt: Killzone er underutvikling, spille vil komme slutten av dette året. (Ps2)
:blunk:
 
#8
Opprinnelig skrevet av Revan@04.04.2005, 15.37
Beklager, men jeg tror ikke jeg spoila noe. Det at du kan spille som covenant er ikke noe nytt, men jeg burde kanskje sagt det på en annen måte.

Nevne noe til slutt: Killzone er underutvikling, spille vil komme slutten av dette året. (Ps2)
:blunk:
201918​
Beklager, glømte meg. Altså Killzone 2. :svette:
 

sheriffen

humre humre
#9
De såkalte Xbox-eksklusive spillene er ikke så veldig eksklusive siden de kommer på PC etter et par måneder. Halo, Kotor, Fable, Splinter Cell (nå multi) er alle å finne på PC.

At de kommer på Xbox 2, ordtaket "never change a winning team" gjelder her og.