Flytte musikk fra pc til xbox...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@13.07.2004, 01.25
Hvordan kan de se det?

La oss si at jeg modder xbox`en og har Live. Da ordnes det problemet med en bryter. Hvordan kan du "skjule" at du har en annen hdd?
De ser det fordi en Xbox-HDD er "signert" med en slags kode (om det er en checksum eller noe annet fancy vet jeg ikke). Du skjuler dette ved å "låse" disken, noe som gjør den ekstra plassen utilgjengelig til du låser den opp igjen. Sjekk Xbox-Scene for verktøy.

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@13.07.2004, 01.25
Hvordan legger man inn spill hvis man har chip og ny hdd?

edit: Leste dette på et annent forum: "Du trenger en krysset TP kabel rett fra PC til Xbox og så bruker du FTP klient på PC for å overføre filer, det er veldig lett å sette opp, bare fyll ut vanlig nettverks info på PC og i FTP programet så er det kontakt. "

Så da skal det gå da?
74088​
Eksakt. EvoX og Avalaunch (som anbefales STERKT over buggy, ræva EvoX) har begge innebygde FTP-servere, samme har XBMC.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@24.06.2004, 09.51
De nye PS2-modellene (hvor esken har en liten, gul trekant med en pluss i et av hjørnene) spiller av DVD-R og DVD+R som en drøm, ja. Det betyr ikke at de spiller av backups uten chip, dog - bare at du kan se hjemmelagde DVD-filmer på dem.
For what it's worth: Jeg har en eldgammel PS2 uten chip som jeg har sett mange hjemmelagde DVD-filmer på...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heldiggris. :)

Leste en anmeldelse av Music Maker på ign:

"The most impressive (and most functional) aspect of Mixer allows you to rip WMAs, MP3s, and JPEGs from your computer to your Xbox (after downloading some freeware from Microsoft). This last part is extra nice since CD-RW's are notorious for not working on the Xbox. As such, this is your best hope for getting your free floating music (a nice term for "pirated") onto your Xbox for use in games that support custom soundtrack."

Lurer litt på om det er en grunn til å kjøpe spillet jeg.

Da kjøper jeg en Cd-rw og ser om det funker.

Veldig urettferdig at det er forskjell på dvd spillerne, irriterer meg noe helt forferdelig... :(

jeg gjorde mine mp3-filer om til wav filer på pc'n, brente det over på cd og rippet det fra cd'n då

vettafaen hvilken dvd-avspiller jeg har, men jeg visste at det virker med .wav på alle, siden dette er det formatet som blir brukt på cd'er..

jeg lastet ned en konverter som jeg ikke husker navnet på fra Download.com....