Folk med flere bruker kontoer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Jau jeg og som mange andre her inne vet, så er det en del folk her som oppererer med flere bruker kontoer og de syns dere kan slette, eller gjøre noe med.

F.eks. japan fan 2000 er en tullebruker som en aller annen her inne har opprettet bare for fun, og som kan slettes. Og det finne mange flere av dem.

Og jeg syns de som oppretter sånne tullebrukerer kan få en advarsel eller bli slettet her fra sg.

Syns liksom det blir for dumt når flere her inne har sine egne tullebrukere som bare lager kød osv...

Og jeg tipper dere som er admin her inne, kan finne fort ut av hvem som har de diverse bruker kontoene.
 
#2
Problemet med å slette brukerkontoer kan jo være at du vet jo aldri når de kommer tilbake.
Men, jeg tror at om endel brukerkontoer blir slettet og databasen blir optimalisert, så kommer forumet til å bli en smule raskere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Har du noen tips til å "optimalisere" databasen, da?
 
#4
Opprinnelig skrevet av Skoen@20.02.2005, 00.27
Men, jeg tror at om endel brukerkontoer blir slettet og databasen blir optimalisert, så kommer forumet til å bli en smule raskere.
179901​
Elfkin sletta jo akkurat en haug av medlemmer
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Og bare så dere vet det, Don Corleone er en køddebruker. Slett og ban IP, fort!
 
C

Crizpy

Gjest
#6
Opprinnelig skrevet av japan fan Til Don corelone+-->QUOTE(japan fan Til Don corelone)
jaja. You suck at the internet, så det er ikke så rart. :) :) :)
179857​
[/b]
<!--QuoteBegin-Don corelone

F.eks. japan fan 2000 er en tullebruker som en aller annen her inne har opprettet bare for fun, og som kan slettes. Og det finne mange flere av dem.
 
#7
Hehe, genialt.

Tror kanskje dette er en privat krig, selv om jeg stemmer for å slette de mer tvilsomme medlemmer. De det har kommet en del av i det siste, vet dere. Ellers så har jeg ikke sett noe til han her Japan-fyren, så jeg vet ikke hvordan han er.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
La nå folk få krangle med seg selv i fred. Verre med de som bare har en konto og alikevel bare skriver tull.
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Det er litt vanskelig å sile ut alle disse også, da. Skal man sjekke en og en bruker, finne ut om noen andre har samme IP, og så vurdere om dette kanskje er samme person? Flere brukere kan ha samme IP uten at det betyr at det er den samme brukeren.

Hvis vi ser at noen lager ørten drittkontoer og har samme IP-adresse, så blir disse selvfølgelig slettet, og det har også skjedd til nå. Men å finne absolutt alle er nesten umulig (så vidt jeg vet).
 
#13
Nemmen, Crizpen da! Fint at du har sluttet å bruke tullebrukeren din, Crizpy. Antar at vi får se mer til FFanatic nå når tullebrukere er ulovlig. :trollmann:

Har ikke lagt merke til så mange tullebrukere. Men Don_corleone er en av dem, tror jeg. Virker som mye av det han skriver er gjort dumt med vilje.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Vel det virker som ingen tar meg seriøst her, og hvorfor i helvete skulle jeg Don_Corleone være en tullebruker? Det er nok heller deg Kozeloz som er en tullebruker, siden den gammle brukeren din ble bannet eller noe.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Kozeloz? Lozekoz? Petruccitøs? Kjært barn har mange navn, vet dere. :p
 
#17
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@20.02.2005, 18.06
Vel det virker som ingen tar meg seriøst her, og hvorfor i helvete skulle jeg Don_Corleone være en tullebruker? Det er nok heller deg Kozeloz som er en tullebruker, siden den gammle brukeren din ble bannet eller noe.
180065​

Ok. Mitt selvsitat ble slettet. Men jeg gjentar: Fordi det kan virke som at innleggene dine er gjort idiotiske med vilje. Ikke alle, så klart, men en god del.

Vanguard: Jeg vet ikke hva du prater om. IP-en til disse brukere kan ikke minne om Kozeloz' engang. :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Og jeg spør igjen, hvorfor skulle jeg være en tullebruker og hvorfor skulle jeg gidde og få så mange poster med en tullebruker?

Selv syns jeg de som ha sånne tullebrukere her inne på sg, burde få en IP ban.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.