For dere som er ferdig med storyen i twilight princess...

#1
Husker dere de to bildene hvor det ene var av link svømme, og i det andre så holdt han en eller annen kjempe i hånden. Man spekulerte om at disse bildene var "tatt" på samme sted. at man hadde fjernet, eller tilført vannet...

Det jeg lurer på er om noen av dere veit om dette er med i spillet i det heletatt. Jeg har selv blitt ferdig med storyen og har gjord en del side quest, og jeg har ikke sett til denne skapningen som link holder i hånden.

Og tar jeg ikke helt feil så var denne sekvensen også med i en av de første trailerne... merkelig! noen som veit noe om dette?
 
#3
SITAT(Agahnim @ 30.12.06, 08.55) 44345
Blir mye lettere om du finner bildene til oss. ^_^
[/b]


det sliter jeg med, finner det ikke, jeg veit at det var på ign og gamespot, men nå er det der ikke lengere....


en annen ting som jeg heller ikke har sett noe av er den sekvensen hvor link bærer katter i skoget et sted, men jeg aner ikke hvor dette er

 

Lodin

Der Waaaah
#4
Det meste du spør om er sansynligvis ting de mekka kjapt til filmene som ble vist fram på E3 og andre messer. Derfor er det meget sansynlig at du ikke vil finne igjen det treet med katter rundt seg. Helt vanlig å gjøre det i spillindustrien når spillet er langt fra ferdig, men man må ha noe konkret å vise fram.
Feks. var den første spillbare demoen satt i den første dungeonen i skogen, men når du ser noen spille den nå er den rimlig annerledes enn det vi sitter med i nevene i dag.

EDIT: Se på klærne til Link i bildet over. Mye mer detaljer på dem i fullversjonen. Kattene er vel også mye mindre?