Forgotten Realms: Demon stone [XBOX, PS2]

#1
Jepp, jeg lærte i dag at Atari/Stormfront (Two Towers-spillet) skal lage et nytt Forgotten Realms-RPG i Hack & Slash-stil til XBOX og Playstation 2 kalt Demon Stone.
Ettersom jeg er en stor FR-fan ble jeg mildt sagt glad for dette, og at R.A.Salvatore (beste forfatteren) har skrevet historien trekker ikke ned heller :tommelopp: .
Grafikken og monsterdesignene (Orker?) ser veldig bra ut også. Flott å se Forgotten Realms-monstre med respektfult gjenfortalt på skjermen.

Etter å ha søkt på diverse spillsider og lest gjennom og sett filmer og bilder er dette helt klart et "må ha"-spill. :D
Må kjøpte enten XBOX eller PS2 da, har ingen av dem. Jeg heller litt mot XBOX på grunn av det lille tekniske overtaket den har over PS2. (samt Halo og XBOX Live)
Spillet kommer trolig litt senere til XBOX.

Info nedenfor.

Hva synes dere om at man skal bruke tre karakterer og bytte imellom dem imens du spiller?
Jeg tror det kommer til å bli bra.
Dette var jo noe som ble tatt i bruk i Secret of Mana, og allerede da synes jeg det funket veldig bra og var spennende, tross tvilsom AI på de andre karakterene. Forhåpentligvis blir det mye bedre AI her.

Noen andre som gleder seg til dette? Hvordan tror dere det blir? Diskuter.

Om spillet:
Gamespot
Gamespy
IGN
IGN Bildegalleri
Filmer