Forhåndsbestill Xbox 360

#2
Ikke faen. Sorry, men jeg skal ikke sitte å vente på postmannen. Da hadde jeg dødd. Nei, jeg skal telte utafor Spiderman tror jeg, bare for moro.
 
#6
Er ikke det ca. samme launch-pris som på Xbox? MS har ihvertfall gått ut og sagt at launch-prisen skal være mye lavere på 360 enn den var på den gamle burken. Uansett så blir prisen mye mindre etter et par små måneder...

Bare å være litt tålmodig så sparer man en høvding eller to!
 
#7
Opprinnelig skrevet av Swordy@28.06.2005, 21.45
Er ikke det ca. samme launch-pris som på Xbox? MS har ihvertfall gått ut og sagt at launch-prisen skal være mye lavere på 360 enn den var på den gamle burken. Uansett så blir prisen mye mindre etter et par små måneder...

Bare å være litt tålmodig så sparer man en høvding eller to!
236865​
Vise ord mann!
Må se an litt med denne tror jeg...
 
#8
Prisen på konsollen vil nok ikke være 5000,-, nei. MPX skriver at de vil justere prisen når MS kommer med en veiledende pris. Selv venter jeg for å se an økonomi, og ikke minst om jeg synes den er verdt å kjøpe allerede på lansering.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Hah! Hah! Ånei far, blir nok en god stund til jeg bestiller denne kassa enda.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Adriz+28.06.2005, 21.57-->
<!--QuoteBegin-Swordy
@28.06.2005, 21.45
Er ikke det ca. samme launch-pris som på Xbox? MS har ihvertfall gått ut og sagt at launch-prisen skal være mye lavere på 360 enn den var på den gamle burken. Uansett så blir prisen mye mindre etter et par små måneder...

Bare å være litt tålmodig så sparer man en høvding eller to!
236865​
Vise ord mann!
Må se an litt med denne tror jeg...
236874​
[/b]
Tror uansett at du ikke sparer noe på å vente (bortsett fra hvis du venter til PS3 blir lansert). Prisene på nettshoppene i Norge er ganske godt presset allerede, er ikke redd for at MPX er noe nevneverdig dyrere enn noen andre. I tillegg er det greit å sikre seg gjennom forhåndsbestilling da MS har planer om verdenslansering noe som tilsier at Norge mest sannsynlig ikke blir prioritert høyest med når det gjelder antall bokser.
Kos blir det med Xbox 360 pakke i posten uansett.
 
#11
Tror nok ikkke spillmiljøet i norge er stort nok til at det blir noe hysteri under lanseringa, så tar man turen innom elkjøp i løpet av launch-dagen, så tror jeg nok alle skal få en konsoll. Og det er jo lov å håpe på en reprise av priskrigen vi hadde med DS...
 

Kilik

Lokal moderator
#13
Synes det er for tidlig å tenke på X360-kjøp nå.

Jeg kjøper ikke en konsoll før det er et eksklusivt spill jeg absolutt må ha. Derfor har jeg verken investert i DS eller PSP ennå. Av den enkle grunn at spillene som har kommet til nå ikke rettferdiggjør et kjøp for min del.

Mulig Perfect Dark Zero blir et slikt must-have spill, men jeg tviler. Rare er ikke det det en gang var. Jeg blir heller ikke overrasket om PDZ blir utsatt til 2006. Rare er ikke akkurat kjent for å holde release-datoer. Alt i alt ble jeg ikke spesielt imponert over hvilke spill MS skal ha klar til lansering. Føler MS er litt vel tidlig ute med lansering allerede i år...

Vi vet heller ingenting om lanseringsprisen ennå. Jeg har hørt spekulasjoner om alt fra 2500 til 5000 kr. Selvsagt har det vært morsomt å ha konsollen på lanseringsdagen, men jeg venter heller et halvår hvis jeg får den til halve prisen.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Kilik@29.06.2005, 15.59
Mulig Perfect Dark Zero blir et slikt must-have spill, men jeg tviler. Rare er ikke det det en gang var. Jeg blir heller ikke overrasket om PDZ blir utsatt til 2006. Rare er ikke akkurat kjent for å holde release-datoer. Alt i alt ble jeg ikke spesielt imponert over hvilke spill MS skal ha klar til lansering. Føler MS er litt vel tidlig ute med lansering allerede i år...
237145​

Rare har, og synd er det, mistet mange som jobbet med spill som Goldeneye/PD-tiden og de nye gutta har ikke levd opp til forventningene (Grabbed by the Ghoulies var jo ikke akkuratt en slager). Er glad for at spillet ENDELIG skal komme, men om det blir det spillet vi alle håper at det skal bli er stiller jeg meg meget tvilsom til...
 
#15
Ser mer frem til PS3 & Revolution.
Men skal nok ha Xbox 360. Men jeg venter til de gode spilla kommer.
Hører rykter at MS skal vinne konsollkrigen?! Kan ikke tro det. Kan ikke tro selv om at Xbox 360, kan selge godt i Japan.
 
#16
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@29.06.2005, 23.58
Ser mer frem til PS3 & Revolution.
Men skal nok ha Xbox 360. Men jeg venter til de gode spilla kommer.
Hører rykter at MS skal vinne konsollkrigen?! Kan ikke tro det. Kan ikke tro selv om at Xbox 360, kan selge godt i Japan.
237399​
Hvordan kan rykter si at de vinner konsoll-krigen? Hvordan kan noen si at en konsoll "vinner"? Ved at de selger mest? At en konsoll har DET spillet som har solgt mest, uansett konsoll? At en konsoll "taper" når de selger et betydelig antall mindre spill enn sine konkurrenter? Det virker slik, siden dagens samfunn dreier seg om statistikk, uansett hva man emnet er. Synd er det, da GC har blitt utropt til den store taperen av denne generasjons konsoller, selv med flere store spill, og dermed fått et rykte på seg som en dårlig "barnekonsoll" (mener personlig at den er langt fra noen barnekonsoll).

Hvem som blir "vinneren" av neste generasjons-konsoller er det INGEN som kan spå i disse dager. MS har fått med seg flere selskaper som skal lage spill ment for det japanske markedet, hvorav 6-8 av launch-spillene. Vil de gjøre 360 konkurransedyktig på det japanske markedet som PS2 og delvis GC har dominert stort? Hvem vet!? Og vil Nintendo gjøre det skarpere denne gangen? Hvordan kan NOEN vite slike ting!?

Idiotiske rykter...