Forhåndsbestilling av Xbox360

#1
Jeg vurderer å forhåndsbestille Xbox360 slik at jeg har den den 2 desember. Noen som vet om en "safe" plass å bestille? Spiderman har jeg ikke sjekka med enda men skal sjekke iløpet av uka.

Var på EB Games på Byporten Shopping og dem garanterte at jeg hadde maskina den 2 desember.

Komplett og Mpx kan en jo også bestille hos men da kommer den sikkert noen dager etterpå....

Vet a pokker jeg...noen som er i samme båt som meg?
 
#2
Jeg hadde nok valgt Komplett. Fin pris for versjonen med HDD, og ser at de skal få inn 1294 stk til lansering 2 desember. Må du absolutt ha den på lanseringsdagen hadde jeg nok valgt butikk. Gjorde det med Xbox 1 da den kom, og fikk den 14 dager før Norgeslansering. :)

Komplett
 
#3
Forhåndsbestiller fra Komplett gjennom jobben iløpet av en uke eller to, klarer nok å vente en dag eller to ekstra før jeg får den.
 
#4
Har vanskelig å tro at etterspørselen her i lille norge er stor nok til at det blir noen problemer å få tak i en maskin på lanseringsdagen. Selv popper jeg innom en expertbutikk 2. desember, tror ikke det skal by på problmer. Det er ikke noe særlig kultur i norge for forhåndsbestilling, så er man tidlig ute i butikken er man så og si garantert en X360, sier da jeg...
 
#5
Opprinnelig skrevet av Camrot@23.09.2005, 10.59
Har vanskelig å tro at etterspørselen her i lille norge er stor nok til at det blir noen problemer å få tak i en maskin på lanseringsdagen. Selv popper jeg innom en expertbutikk 2. desember, tror ikke det skal by på problmer. Det er ikke noe særlig kultur i norge for forhåndsbestilling, så er man tidlig ute i butikken er man så og si garantert en X360, sier da jeg...
263401​
Du har nok rett i her, for min del forhåndsbestiller jeg xbox360 fordi jeg setter det på hjemme-pc avtalen sammen med noen andre ting, slik at jeg slipper å spare opp penger til 360 :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Jeg kommer nok også til å forhåndsbestille siden jeg er litt redd for at kjeder som Expert og Elkjøp kommer til å ta inn flest Core-pakker for å "tvinge" folk til å kjøpe den enkleste pakken og dyrt ekstrautstyr i tillegg. Hvis det, i verste fall, skulle bli en situasjon hvor 360-pakkene blir revet bort og det tar flere uker før de får inn nye, vil jeg gjerne ikke angre på at jeg ikke forhåndsbestilte. Mulig det bare er jeg som er paranoid her, men.
 
#8
Fem laken. Det er hva jeg kaller ran.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Det var jo egentlig ikke så verst da, med tanke på alt du gikk med for de ekstra 600 spenna. Virker rimelig spørru meg. Synd begge spillene ser ut til å bli litt ... du veit. Møkk.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Mongis@28.09.2005, 21.49
En kompis av meg forhåndsbestilte nettopp denne bundlen.

Dyrt vil nok mange si, men til hans forsvar kan jeg si at undertegnede(jeg), brukte 5000 på en Xbox med Halo ved Norgeslansering. :svette:
264643​

Jeg tenkte på den der jeg også, men synes det var litt mye å svi av med en gang lissom. Men er 2 konge spill en får med ivertfall.... :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Noen tenker bare på grafikk, vet du.
 
#13
har nå forhåndsbestille Xbox360 :D
 
#14
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.09.2005, 12.24
Noen tenker bare på grafikk, vet du.
264960​

Hehe, vel jeg er jo en grafikk hore. Men Project Gotham Racing er nok veldig bra. Ivertfall om det er like bra som Xbox versjonen...det burde jo bli bedre.
 
#15
Har personlig også stor tro på Call of Duty 2.

Men Yeti: Av erfaring er det mest overveldende å oppleve nestegenerasjons konsoller med den første utgivelsen. Ref. Dreamcast som var helt jaw-dropping i begynnelsen. De andre konsollene var ikke like imponerende etterpå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Mhm. Tenker jeg prøver 360-en i butikken når jeg kommer over den, men ikke faen om jeg betaler såpass mye pæng for å få den på lanseringsdagen. 2000 er maksgrensa, synes jeg.
 
#18
#19
ITavisen er like håpløst som det alltid har vært, og enhver person som velger å lese siden bør ta alt den skriver med fem klyper salt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Hah. Det eneste «argumentet» de har er at Komplett er utsolgt. Og de har bare Kompletts uttalelse på at «bransjen» ikke vil klare å levere nok. Komplett er jo ferdige med sin del av jobben og ødelegger gjerne for sine konkurrenter hvis de kan det. Nei, det var et ganske tynt grunnlag for å påstå at vi kan glemme Xbox 360 før jul.