Forhåndsbestilling av Xbox360

Spaceworld i nærheten av der jeg bor får ikke inn flere enn 10 XBox 360-konsoller (7 av den dyreste og 3 av den billigste), og de tok imot forhåndsbestillinger idag. Jeg nølte i 20 minutter (fordi jeg er blakk nå) før jeg slo til og, forhåndsbestilte. Det skal da ikke mye til å spare opp et par tusenlapper på en og en halv måned (kjøper den sammen med broren min, så sparer litt på det), så det blir nok ikke et problem.

Altså, hvor mange konsoller har pleid å ha bra titler ved launch? Det som frister mest for min del er Perfect Dark Zero, men Rare har ikke akkurat levert noen bra titler de siste årene, så jeg regner med at også dette blir en flopp.

Jeg venter til alle 3 maskinene komemr ut for så å velge den jeg skal ha. Trokke jeg for alle 3 konsolene denne gangen. :p

Opprinnelig skrevet av Agahnim@13.10.2005, 23.54
Altså, hvor mange konsoller har pleid å ha bra titler ved launch? Det som frister mest for min del er Perfect Dark Zero, men Rare har ikke akkurat levert noen bra titler de siste årene, så jeg regner med at også dette blir en flopp.
268857​
Det er faktisk en del titler som frister (for min del), bl.a. Perfect Dark Zero, Kameo: Elements of Power, Project Gotham Racing 3, og litt Quake 4, Dead or Alive 4 og FIFA 06: Road to FIFA World Cup.

Men om dette blir gode titler vet jeg ikke, og jeg får vel vite hva som blir verdt å kjøpe før lansering slik at jeg slipper bom-kjøp. Men jeg er ganske sikker på at i hvert fall et av disse titlene vil være et godt spill.

Alle konsoller pleier forøvrig alltid å ha minst ett godt spill ved lansering.

Må heller ikke glemme "The Elder Scrolls IV: Oblivion", men hvor vidt dette blir et lanseringsspil i ordets rette forstand er en annen sak.

Vil faktisk si at X360 har ganske mange lovende spill i lanseringsperioden.

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+14.10.2005, 00.05-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@13.10.2005, 23.54
268857​
Det er faktisk en del titler som frister (for min del), bl.a. Perfect Dark Zero, Kameo: Elements of Power, Project Gotham Racing 3, og litt Quake 4, Dead or Alive 4 og FIFA 06: Road to FIFA World Cup.
268863​
[/b]
Perfect Dark Zero og Kameo: Elements of Power er fra Rare, og da er jeg automatisk skeptisk. Håper jeg tar feil da ...

Bil- og sportsspill bryr meg midt i rævva, og Dead or Alive er ikke akkurat den slåssespillserien jeg gidder å bry meg med - snarere tvert imot ...

Når det kommer til Quake 4 vet jeg ikke døyten om det, men av erfaring er ikke FPS noe særlig bra på konsoll.

<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@14.10.2005, 00.05
Alle konsoller pleier forøvrig alltid å ha minst ett godt spill ved lansering.
268863​
Det er sant, men er det virkelig verdt den stive prisen konsollene pleier å ha ved lansering?

For å gå over til en helt annen konsoll: Revolution kommer jeg nok til å skaffe meg ved lansering, ganske enkelt pga. at den har en ganske heftig bunke med lanseringspill - NES og SNES downloads. Men hvis det ikke hadde vært tilfellet måtte jeg ha sett det ann, ganske enkelt fordi jeg ikke vil gjøre samme tabben jeg gjorde med PS2 ...