Forklare-emne!

#21
Fy faen, har du 2000+ innlegg allerede? :ehm...:
Og ang. dette med å "ta det så alle kan se det" kan du bare glemme, prøv deg på noe sånn tull én gang til og jeg sletter posten og du får advarsel.
En anmerkning er en sak mellom deg og den aktuelle moderatoren,
 
#22
Hvis man mener at en moderator ikke gjør jobben sin skikkelig burde man først ta det opp med moderatoren det gjelder (via PM). Hvis det ikke løser problemet tas det opp med sjefene for Spillegal(via PM), så kommer de nok frem til en fornuftig løsning.

Som Neptune sier, en anmerkning er mellom moderatoren og vedkommende som føler at moderator ikke gjør jobben skikkelig (eventuellt sjefene).
 
P

plan_nine

Gjest
#23
Dere prater vel ikke til meg nå? Isåfall er jeg ikke helt med. Om man sletter beskjeden til den man prater til, forsvinner jo litt av meninga. :p
 
#24
Eh... Gjør ikke sjefene noe for spillegal. Er sjefene bare, vel, sjefer.. som vi ser i dagliglivet. De som har mulighet til alt men som lar andre folk (i dette tilfellet morderatorene) gjøre det i stedet? Eller er det sånn at sjefene også gjør moderatorjobber?

....bare fortell meg hva en sjef gjør ;)
 
#25
Sjefene på forumet gjør blant annet moderatorjobber, i tillegg til å holde orden på forumet via Admin CP. Der går det vel i alt fra å ordne brukere og forum, til å skifte skin og legge til nye muligheter.

En Sjef kan med andre ord gjøre alt som kan gjøres på forumet.
 
C

Crizpy

Gjest
#26
Opprinnelig skrevet av Neptune@16.07.2004, 01.04
Fy faen, har du 2000+ innlegg allerede? :ehm...:
Og ang. dette med å "ta det så alle kan se det" kan du bare glemme, prøv deg på noe sånn tull én gang til og jeg sletter posten og du får advarsel.
En anmerkning er en sak mellom deg og den aktuelle moderatoren,
75602​

Det har seg sånn at jeg fikk en anmerkning som har helt borte i hampen, for ingen ting.

Ingen pm, absolut ingen ting.
Jeg prøver å ta det opp med "den aktuelle moderatoren" men det viser seg å være håpløst. Så tok jeg det opp med Lurtz (en som har vært moderator lenge) men han ga faen han og. "snakk med den akutelle moderatoren" så tok jeg det opp her.
Neptune: er det virkelig så farlig at jeg lurte på hva i helvete det her dreia seg om?
 
#28
Det er ikke mye Lurtz kan gjøre, i og med at han ikke har peiling på hva den aktuelle moderatoren har tenkt da han ga anmerkningen.

Du vet at du kan trykke på "20%"? Der står det begrunnelse, og hvem som har gitt anmerkningen. Om du vil ha svar, er det ingenting som er bedre enn å ta kontakt med den aktuelle moderatoren. Du vil da få svar på alle dine spørsmål.

:)
 
C

Crizpy

Gjest
#29
Begrunnelsen var en jævla link! Yay!
Grunnen til at jeg kontakta lurtz, var at han først sa at det var ingen grunn til at jeg skulle få det. Så hadde jeg og den aktuelle moderatoren en diskusjon som han var vitne til. Men greit nok. Det er vel en tankevekker at den ble fjerna av Shadar.

Uansett så virker det som folk er redd for at sånne ting skal komme frem i lyset igjen, så slapp av. Jeg skal mase på en sjef eller noe sånnt., hvis dette skjer igjen.
 
#30
Jeg og alle mine medarbeidere står for det vi gjør- alltid.
Så du må ikke tro vi er redde for noe vi har gjort..
Og du kan forøvrig alltid kontakte meg, iom at alt til slutt går på meg.. Så om du ikke får kontakt med han som gir deg anmerkning kan du ta det opp med meg.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#31
Opprinnelig skrevet av Crizpy+16.07.2004, 06.13-->
<!--QuoteBegin-Neptune
@16.07.2004, 01.04
Fy faen, har du 2000+ innlegg allerede? :ehm...:
Og ang. dette med å "ta det så alle kan se det" kan du bare glemme, prøv deg på noe sånn tull én gang til og jeg sletter posten og du får advarsel.
En anmerkning er en sak mellom deg og den aktuelle moderatoren,
75602​

Det har seg sånn at jeg fikk en anmerkning som har helt borte i hampen, for ingen ting.

Ingen pm, absolut ingen ting.
Jeg prøver å ta det opp med "den aktuelle moderatoren" men det viser seg å være håpløst. Så tok jeg det opp med Lurtz (en som har vært moderator lenge) men han ga faen han og. "snakk med den akutelle moderatoren" så tok jeg det opp her.
Neptune: er det virkelig så farlig at jeg lurte på hva i helvete det her dreia seg om?
75633​
[/b]
Ga faen er vel å ta hardt i, jeg så igjennom emnet og jeg så ingenting som var grunnlag for anmerkning på den linken du gav meg. Men når jeg gikk tilbake en side eller hva det nå var så så jeg grunnen, avgjørelsen til Mandark var streng, men egentlig så gjorde han ikke noe annet enn å følge reglene. Å si at jeg ga faen vil jeg si er løgn, jeg så på tilfellet SÅ ba jeg deg om å snakke med Mandark.
Og som godeste Neptune her sier, så er det bare å ta kontakt (Får tak i meg meg på irc, mail og PM), så skal jeg se nærmere på tilfellet og dersom det er ønskelig så kan jeg ta det opp med personen som har gitt anmerkningen dersom jeg synes grunnen er litt vag så kan vi diskutere oss fram til en løsning.