Forkortelser i spillhverdagen.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kleevah

Livsfarlig amatør
#21
WYSIWYG - What You See Is What You Get

Ellers kan jeg anbefale Urban Dictionary hvis man lurer på snedige akronymer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Fucked Up Beyond All Recognition.
 
#26
wtf= what the fuck
roflol=folling on the floor laughting out loud
omg= oh my god
n00b= newbie= nybegynner


så har vi jo tall som bokstaver også:

1:L
3:E
4:A
5:S
7:T

osv.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#27
jghtrtrntdttfrddrststgg

Det som selvfølgelig menes med dette er det velkjente uttrykket:

jeg hater trynet ditt fordi du er stå stygg.

en annen litt uoffisiell er PS: Potetsmurf.

FFS=for fucks sake
 
#28

[spoiler|9141011822119232425_open','Her er nokre forkortingar som ofte blir brukt.

[spoiler|9141011822119232425_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="Her er nokre forkortingar som ofte blir brukt.

[spoiler|9141011822119232425_open" style="display:none;">
 
#30
Herregud hehe.

Når skal småungene lære seg norsk, eller for den saks skyld engelsk. Tall er tall og ikke bokstaver. Alle de forkortelsene er nerde uttrykk som ikke betyr en dritt egentlig. De finnes rett og slett ikke i noe språk som en lovlig forkortelse (med noen unntak da).

Selv har jeg lovet meg selv å ikke bruke slike idiot forkortleser utenom når jeg skal forklare hvor idiotisk det høres ut. Søskenbarnet mitt på 8 år springer rundt og kaller folk n00b (nob som han sier), at han eier dem og sier at noe er så lol. Herregud, lurer på hvordan stakkaren kommer til å ende opp. Sikkert som en grandiosa og cola drikkendes fyr som bruker feriene sin på lan med en gjeng andre mindre vellykkede gutter med høysnue fordi de fikk en anelse frisk luft inn i neseborene på vei mot neste lan.

EDIT: Beklager hvis folk føler seg truffet. Er bare så jævli lei de idiotiske forkortelsene.
 
#31
jeg brukte påskeferien min til LAN, spiser veldig mye grandiosa og drikker en del kola.... føler seg veldig truffet...


WSTS
 
#32
Jeg også drikker mye Coca Cola, er på LAN til tider. Jeg føler meg veldig truffet av det du skrev Lauritz.

STFU!

lol..
-------
Retardet HÆHÆHÆ!!!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#33
Nå er jeg ingen hard-laner, men jeg drikker mye cola og spiser en hel del "grandis". Jeg legger dog stor vekt på å kunne føre et mer eller mindre korrekt språk, og sier aldri ord som "lol", "stfu" og "omg" med mindre det er i sarkastisk sammenheng.
 
#38
Seksuelle Avvikere
 
C

Crizpy

Gjest
#39
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@28.05.2004, 16.19
Ka pokker er SA?? har hørt det navnet ofte.....
spillarena?


Vel, hvis noen sier "lol" "rofl" el.l. i virkelige livet, kan de faen meg brenne lenge og jævlig i helvetes slukende flammer, sammens med resta av helvetesgamerhorerererer
 

Halky

Veteran bruker ;)
#40
Hmm jeg tror ikke det gjelder Spillarena nå Crizpy, hvis ikke Lodin er der også da.. tror det heller er snakk ok en CS clan som heter SA...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.