Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

demake

Seksuelt godteri
Nei!
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg vil ha ALT!

Ps. Breivatarer?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da er det laiv. Vi bruker fortsatt prototypen til den nye versjonen av pluginen hans, så noen steder er det fortsatt rart, f.eks. her:

profilebox.png



Da er det bare å laste opp 96x192-avatarene deres.
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det beste med alt, jeg lagde en ny stil fra scratch og har dermed fått rydda unna en enorm mengde rot jeg bare kan slette fra serveren. Vi vil heller ikke plutselig miste logoen ved den minste forumoppgradering igjen, siden ting nå er gjort riktig og ikke hackish.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det fortsatt noen som bruker og tviholder på fast bredde?
Er det noen som ikke bruker fast bredde? :(

Ellers da! Hvis jeg kan foreslå noe så er det at noen med litt designskillz kan mekke noen fete farger og sånt, eller at man kan åpne for at folk kan sende inn sine forslag og så kan man velge selv. Eller begge deler!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Absolutt en mulighet, men det bør gjøres i samråd med f.eks. meg da forumet har ganske mange måter å sette opp farger på, dvs det er mange klasser med nyanser man kan velge å bruke eller ikke. Lettere å sette opp noe når man faktisk ser/vet hva som er mulig og hvor de forskjellige grensene går. Setter du en av primærfargene er det greit å se hvor forumet faktisk bruker den primærfargen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jo, fast bredde burde ikke brukes av noen som ikke har en bred skjerm (eller bred browser). Forumet er laget med "responsive design" som justerer seg etter bredden på browseren, så det ikke blir dass å navigere på padder, telefoner, ræva laptoper, etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jo, fast bredde burde ikke brukes av noen som ikke har en bred skjerm (eller bred browser). Forumet er laget med "responsive design" som justerer seg etter bredden på browseren, så det ikke blir dass å navigere på padder, telefoner, ræva laptoper, etc.
Trooor ikke jeg helt forsto denne, men jeg veit iallfall at jeg får traumer av nettsider som flyter ut over den fine, lille boksen midt på skjermen. Men men.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Absolutt en mulighet, men det bør gjøres i samråd med f.eks. meg da forumet har ganske mange måter å sette opp farger på, dvs det er mange klasser med nyanser man kan velge å bruke eller ikke. Lettere å sette opp noe når man faktisk ser/vet hva som er mulig og hvor de forskjellige grensene går. Setter du en av primærfargene er det greit å se hvor forumet faktisk bruker den primærfargen.
Hva med at du da viser oss hva som bruker hvilke farger og hvor.
Da blir det ihvertfall litt lettere å potensielt se på slike ting selvom man ikke kan en dritt om webkode eller hva faen det heter
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Brofist for den avataren der. Og @Buggz, nettleseren fyller skjermen den, gett. Den eneste andre sida jeg kommer på som ikke har fast bredde, er forøvrig Reddit.

E: Wikipedia også. Jeg liker det uansett ikke.
 
Sist redigert: