FORUM for Zelda Fans

#1
Dere som liker Zelda, registrer dere her: Zelda Forumet

Har nettop åpnet, registrer dere her så blir det bra. Diskuter om alt om Zelda!

Hva synes du om forumet? :thumbsup:
 

Endre

Ødela forumet
#3
Du registrerte deg bare for å reklamere litt? Det hadde vært å foretrekke at du tok dette over PM med meg først, før du slang opp dette emnet. Så...

:giljotin:

Neida, det går greit, men da forventer jeg også at du skriver litt på vårt forum. ;)
 
#5
Opprinnelig skrevet av ILiuz@10.04.2004, 23.00
Du registrerte deg bare for å reklamere litt? Det hadde vært å foretrekke at du tok dette over PM med meg først, før du slang opp dette emnet. Så...

:giljotin:

Neida, det går greit, men da forventer jeg også at du skriver litt på vårt forum. ;)
Hehe jada jeg har nettopp blitt medlem skal poste mer her såklart.

Bare ville få litt flere folk til mitt forum oxo.


Duke: Det er for zleda fans, et eget forum for de som liker zelda..
 
#6
Kom igjen da. Flere må joine dette forumet. Jeg synes det virker lovende jeg

Iluz:
Neida, det går greit, men da forventer jeg også at du skriver litt på vårt forum.
Det blir neppe noe problem. Sg er vanedannende. Ja jeg vil faktisk gå så langt som å si avhengighetsskapende. Har man først registrer seg må man minst innom forumet en gang daglig. Sånn har jeg det hvertfall.
 
#7
Enig, Shigsyfreak, det er bra du regga deg, kom dere også! Jo flere som kommer jo bedre blir det på et forum ;)

Ingen fare for at jeg skal slutte å poste på SPillegal nei, det var rått her og jeg er alltid inne på spillforumer hver dag ;)
 
#8
Hvorfor vil ingen regge seg her? Hva er galt? Jeg har jobba masse med det altså så jeg synes noen bør regge seg der :help:
 
#9
Tja kanskje det er mangel på Zelda fans her? ;) Men på gamle spillegal var det nok av dem så jeg tviler på det er problemet.. skal sjekke ut siden når jeg får tid..



Er Zelda-fans ja.. regger meg hvis jeg finner det lovende.. :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Opprinnelig skrevet av solitz@16.04.2004, 20.03
Er Zelda-fans ja.. regger meg hvis jeg finner det lovende..  :)
Multiple personligheter er sakene! :p
 
#11
hehe... :D Det jeg mener er at hvis jeg ser på siden som seriøst arbeid og som noe som kan utvikle seg som informativt og lovende for min del (ja, jeg er egoist) så regger jeg meg..... tjihi (/fjortislatterstyle)
 
#12
Opprinnelig skrevet av solitz@16.04.2004, 20.08
hehe...  :D  Det jeg mener er at hvis jeg ser på siden som seriøst arbeid og som noe som kan utvikle seg som informativt og lovende for min del (ja, jeg er egoist) så regger jeg meg..... tjihi (/fjortislatterstyle)
Og var så forumet tilfredsstillende, mener De?