Forummafia 2: The Thing

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enig.

Men samtidig står poenget mitt fortsatt: vi burde treffe blink om vi fortsetter å scanne folk som ikke er scannet før. Heller det enn å rescanne folk for den lille sjansen for å treffe på en som er blitt ting siden sist. Ikke minst står vi i det tilfellet fortsatt helt uten info på hvem som er originalen.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ja la oss alle bli trollbundet av de gode grunnene til å ikke scanne demake her. Folk "føler" jo at det ikke er han.
Legg også merke til tingenes forsøk på å dra oss over på å gå for kak...
Demake og Shinra er åpenbare ting.Tipper Klaymen og Sheriffen også er det.
Sann mine ord bros, vi tar dem ned nå.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Som sagt. Scan Demake, men vi må passe på hvis det viser seg at han ikke er Ting. Da blir en til infisert.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ja, kan være med på at vi skænner Demake

Drauden

SGs kollektive lillebror
Slenger meg på demake (tihi) bare for å scanne nye folk.

Shinra85

Spillegals effort emo
Mener det bare er tull, men aner ikke hvem andre som kan nomineres. Får vel bare kaste meg på, heh, bø(l)gen;

Scan Demake

Slenger meg på denne, maker sense at den eneste homoen på skipet er motakelig for alle mulige strains.

Scan Demake

demake

Seksuelt godteri
Jeg har ikke AIDS sier jeg jo!!!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Argh, jeg liker ikke å bøye meg for massesuggesjonen ... ok, jeg endrer stemmen min til demake. Men da tar vi faenmeg Kak neste om han viser seg å være frisk!

Knut Borge vrir seg ut av romsenga, hypersøvnen har tatt på. Sløv i blikket og med daiende valker strekker han ut en av pølsefingrene.

"Scan Demake"

Shinra85

Spillegals effort emo
Knut Borge VRI seg ut av senga? Han kan ikke gjøre annet enn å vralte seg ut. Tingen har tatt han, uten tvil! Etter Demake bør vi scanne sheriffen

demake

Seksuelt godteri
Din tid skal komme Martin McThingersen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
demake: 10
CockMcBalls
TheNormalGeek
Agradula
Terje
Sjutten
Drauden
Shinra85
Eivind
sheriffen

Sofie: 1
Kakarlsen

Drauden: 1
Klaymen
Det er skipets labansvarlig som blir dratt til scanneren. Han er motvillig, og når scanneren plinger POSITIVT kommer reaksjonen fort.
Demake får skrive sin egen dramatiske dødskamp, i mellomtiden kan dere stemme over neste!
Dagen har blitt forlenget. Hvis dere treffer blink igjen blir den atter forlenget. Bommer dere nå, blir det nattfase igjen.