Forummafia 2: The Thing

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Enig. Vi hørte på han da han nominerte noen til scanning, men han hører ikke på oss?

Shinra85

Spillegals effort emo
Igjen; Dere har ikke rett. Det er idiotisk å kaste bort en scanning på meg! Jeg nominerte Demake tidlig, jeg støttet oppunder scanning av han... Hvordan i alle banans dager kan dere få det til å bli at jeg også er Ting? Ta heller å Scan Klaymen om det er neste på lista

Men for all del: Scan meg for å få bort mistenksomheten en gang for alle. Det føles bare utrolig dumt å kaste bort en scanning på meg.

Ja, Demake og jeg jobbet tett sammen på labben; Ja, Demake har mest sannsynlig infisert meg med mye rart. Men jeg er ingen Ting, jeg sverger på min pukkelrygg

Når jeg tenker meg om, du virker så hysterisk at jeg ikke har noe annet valg enn å skifte mening, hvertfall for denne gang. Scan Shinra

Shinra85

Spillegals effort emo
Hysteriet og paranoiaen kommer utelukkende fra bieffekter av medisinene skipslegen har skrevet ut til meg

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Shinra har nominert demake for lenge siden. Tingen vet også dette og bruker dette minnet for å få oss til å tro at det er dette som er sannheten.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det har ikke vært natt etter demake ble utlevert til Vogonerne.

Shinra85

Spillegals effort emo
Bare scan meg. Bare scan meg så jeg kan spytte dere i trynet over hvor langt dere faller pga skråsikkerheten deres. Gleder meg til å rope øredøvende "DERE TOK FEIL"

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Så det du sier er at du får total panikk for å få bevist til alle oss andre at du ikke er en ting?
For min del kan vi godt stemme på en annen nå også stemme på Shinra neste dag.
Men du skjønner, Quasimodo, at for oss så er det umulig å vite om du snakker sant eller ikke. Demake prøvde seg også på den "bortkasta tid bla bla bla", men han var like fullt en ting. Du har vært mest, heh, under huden på han så du forstår hvorfor vi er bekymret? Sett deg selv i vår posisjon. Hvorfor i all verden skal vi IKKE stemme på deg? Har du en god grunn annet enn: "JEG ER IKKE EN TING. DET ER BARE RYGGEN MIN SOM IMITERER EN RYGG!"

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ingen rollespiller så hardt uten å være ting. SCÆN!

CockMcBalls

El Sabor Professional
Glem ikke hvor hardt Shinra kjørte på at vi skulle scanne kak da demake skulle scannes.
Hvis shinra er ting er kak sannsynligvis ikke det imo, og da bør Klaymen prioriteres.
Hvis shinra IKKE er en ting, well shit.

Shinra85

Spillegals effort emo
Det eneste vakre som har skjedd meg på skipet viste seg å være en Ting. Jeg har ikke engang fått sett den livløse kroppen hans sveve ut av synet før dere dukker opp med høygafler og fakler, ropende "brenn utskuddet!". Tid til å sørge? Meg i ræva... Hysterisk og paranoid? Dette er jo blitt en heksejakt, såklart jeg er paranoid!

Som sagt, bare scan meg. Og brenn i skammens flammer når scanningen er negativ.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er ingen skam i å bli scannet. Det er derimot den eneste måten vi kan være hundre prosent sikre på at du ikke er infisert. Om du viser deg å ikke være en ting. Good for you! Da skal jeg lage

til deg, Shinra.

Shinra85

Spillegals effort emo
Krever å få en Shinza med syrano-skinke, bøffelmozarella og en klæssi pårter ved siden av. Bare å starte, jeg er ikke infisert

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Heller tilberedelsesdråpene på nå.. Hvis det derimot viser seg at du er ting så skal jeg bæsje på den.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Glem ikke hvor hardt Shinra kjørte på at vi skulle scanne kak da demake skulle scannes.
Hvis shinra er ting er kak sannsynligvis ikke det imo, og da bør Klaymen prioriteres.
Hvis shinra IKKE er en ting, well shit.
Dette.

Shinra holder på å spises opp innvendig, finn frem skanneren og redd ham ut av lidelsen!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg synes han var tidlig med på lasset da vi skulle scanne demake, men ok jeg er med.

Scan shinra!

Shinra85

Spillegals effort emo
Dere alle kunne vært Ting så jævlig blodtørstige dere er. Jeg er menneske, ikke Ting!

Få igang den jævla scanneren, jeg begynner å bli sulten. Agra skal lage komplisert tacopizza som er en gammel Shinranof-spesialitet

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Shinra85: 11
CockMcBalls
Terje
Agradula
justincase
Drauden
Eivind
TheNormalGeek
Sofie
Maximum
Neocon
Buggz

Sofie: 1
kakarlsen

justincase: 1
Neocon

Drauden: 1
Klaymen

Klaymen: 1
Shinra85

De dårlige nyhetene er at you done goofed up. Shinra85 er ikke en ting, og scannen viser Negativt! Det er nå natt igjen og Tingene vil ta over en av dere ...

Den gode nyheten er at det nå lukter smeltet ost i hele skipet. Mmmmmmm.