Forummafia 2: The Thing

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Det er MartCready sin tur i scanneren, og ........................................... Negativt. Martin MacReady er ikke en ting.

Dere har ett til forsøk i dag.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vent, tingene vet da vel selv om de er ting eller ikke?
Grrrrrrrrrrrrr.
Greit. Skal slutte å være nerd (aka rollespille. Poenget var at ingen av oss vet helt hvordan greia funker ikke sant. Derfor jeg har skrevet det slik flere ganger, men greit. )
Duuuueh bøarp derp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dere skulle tatt meg i sted, sånn at det var overstått og man kunne hoppet på Sofie. Men nei. Nå skal dere kaste bort enda et døgn! Duger ikke til å skrelle poteter en gang!

Terje

mostly harmless
Hva med denne koreanske transvestitten vi har gående på skipet? Har stort sett sitti på gjerdet og holdt kjeft, kun slengt ut en stemme sent i prosessen innimellom. Som er en god taktikk for å se ut som man stemmer som en uskyldig når resultatet er gitt likevel. Husker min forfar drev med noe lignende i en lei historie om en bygd på 1930-tallet, med stort hell. Kanskje vi bare skulle scanna justincase?

Sofie

Like my body?
Som sagt, scann meg gjerne, så kanskje samegutten holder fred. I mellomtiden kan vi jo scanne han først, HMM?! Scan kak!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, pul denne driten. Scan JustinCase

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg synes vi fokuserer lite på hvordan de infiserte tenker. Siden de sikkert sniker seg rundt og får kommunisert seg imellom har de åpenbart en bra taktikk for å velge hvem som skal infiseres. Om jeg hadde vært ting hadde jeg som tidligere nevnt sett på de som ikke gjør så veldig mye av seg da det fortsatt i hovedsak er de mer aktive som blir scannet. De valgte ikke martin som ting, men demake ble rekruttert. 14 mann og 5 ting, sist var det kun kak som stemte på Sofie, utover det var stillingen 7-6, gjentar stemmingen:

kakarlsen: 6
Shinra85
SirkusMartin
Agradula
TheNormalGeek
Sjutten
Maximum

SirkusMartin: 7
Eivind
Neocon
Tutankoopa
Klaymen
Drauden
sheriffen
CockMcBalls

Det utviklet seg kjapt til et race mellom kak og martin og det er kanskje ikke veldig urimelig å anta Tingene vil stemme på en frisk så enten er noen av de i lista til Martin, eller de sitter å ler av oss i forumet sitt om det ikke er noen av de.
Igjen er det en del mindre aktive, jeg rakk ikke å stemme før det var avgjort men mange som "slapp". Dette er også noe å se på, hvem stemte for å scanne demake?

demake: 10
CockMcBalls
TheNormalGeek
Agradula
Terje
Sjutten
Drauden
Shinra85
Eivind
sheriffen

Igjen er det mulig en ting slengte seg med for å tenke langsiktig men utover det er det naturlig å stole på de fleste av disse. Etter denne avstemningen har det riktignok vært natt og én til er infisert så de kan ha plukket en herfra for å være smarte, eller de kunne plukket f.eks. Tutankoopa, helt random. For moroskyld slenger jeg ut hele deltagerlista og (hvem stemte ikke på demake):

CockMcBalls
Sjutten
justincase
Buggz
Neocon
TheNormalGeek
demake
Maximum
Agradula
Sheriffen
Eivind
Drauden
ganon
Terje
Shinra85
Klaymen
SirkusMartin
Sofie
Tutankoopa
kakarlsen

Nå må jeg sminke meg men det kan også være verdt å se på hvordan demake har stemt siden han er confirmed, uten at vi vet hvor lenge han var det.

Edit: Oisann, mens jeg skrev dette har jeg blitt stemt på. Nå er det åpenbart en dårlig taktikk å si ja bare scann meg så da prøver jeg med ikke scann meg siden jeg ikke er infisert enda, verken kak eller Sofie stemte på demake.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Liker at du skrev "og hvem har ikke stemt på demake"
Du er selv inkludert i den lista over folk. "Slapp" er heller ingen unskyldning på spillegal.

Disse stemte ikke ut demake:
justincase
Buggz
Neocon
Maximum
ganon
Klaymen
SirkusMartin
Sofie
Tutankoopa
kakarlsen

Etter min mening: Scan Justincase

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg er veldig usikker nå. Lurte faktisk på om jeg rett og slett skal si...
scan Tutankoopa
Edit: Neida!!!
scan kak

Jeg åpner øynene og kjenner vinden fra havet gli over ansiktet. Det er rundt en uke siden jeg kom hjem fra SS Snuskjerra og ble gjenforent med familien på Tellus. Jeg brukte bonuspengene på en ènveis til Monte Carlo hvor vi skal kose oss det neste året.
Jeg lener meg tilbake i solstolen og tenker over den bisarre ferden jeg har vært del av. Alt gikk jo så bra i starten, og så når vi nærmet oss destinasjonen startet paranoiaen. Jeg er bare glad ingen ble alvorlig skadet. Jeg løfter litt på brillene med venstrehånd og ser på fruen som sitter på huk med ryggen mot meg og leker med sønnen vår i vannkanten. Jeg smiler kort, men blir distrahert av en prikkende følelse i venstrearmen min, og i det jeg ser ned på den blir jeg nesten slått ut av en kvalmende hodepine som gjør synet mitt uklart. Et lite øyeblikk ser det ut som om armen er borte.
Jeg river blikket bort fra armen og kjenner at verden normaliserer seg.
En grusom tanke faller over meg og jeg reiser meg og går i mot familien min. Jeg passer på å la venstrearmen henge langs siden utenfor syne. Nakkehårene reiser seg i det jeg nærmer meg. Jeg kjenner kvalmen komme i det jeg legger høyre hånd på skulderen til fruen og hun snur seg i mot meg. Hun smiler spørrende og lettelsen skyller over meg. Jeg må ha tatt feil, turen gikk jo fint, men hvorfor har jeg en følelse på at noe mørkt prøver å presse seg igjennom minnene mine?
Jeg får svaret når jeg senker blikket mot sønnen min. Han smiler mot meg og ser like ung ut som når jeg reiste. Hodepinen slår meg tilbake, og jeg klarer ikke å ta meg for når jeg lander på venstre side. Solen starter å brenne som aldri før og ørene mine verker som om de skal sprenge hvert sekund. Jeg tar på meg solbrillene, men lyset blir bare sterkere. Jeg kjenner verdenen min forsvinne i det jeg kaster et siste gråtkvalt blikk mot familien min som blir borte i det blendende lyset.

Lyset er der fortsatt når jeg våkner og setter meg opp. Noe jeg angrer på umiddelbart. Jeg blir revet tilbake i sengen av ledninger og rør som er koblet mot kroppen. Blikket mitt flakker rundt i rommet og flere av besetningen på Snuskjerra står rundt meg med bekymrede miner. Jeg fokuserer på Sofie som står inntil sengen og injiserer noe i posen som henger ved hodet mitt. Jeg kjenner den fysiske smerten minske og lar realiteten synke inn. Vi kom aldri hjem. Vi er fanget her ute og noe eller noen prøver å drepe oss.
Når jeg får samlet meg til hektene fyller Sheriffen meg inn på den siste ukas hendelser. Jeg har visstnok sovet igjennom ganske mye drama ombord, noe som involverte meg også når det ble kjent at Dr.Demake var en av tingene som prøver å overta skuta. Sofie og Igor var heldigvis raskt ute og sjekket operasjonsarret mitt hvor de fant mistenkelige byller. Armen min er nå borte til skulderen.
Jeg bestemmer meg for å gi alt for å bli kvitt denne fienden som har infisert besetningen, og går med på å scanne kak.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kak er naturligvis nestemann i scannekøen. Boil him, mash him, stick him in the scanner.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
PS om han er bænkers, foreslår jeg Klayman etterpå. Samme med ham, og jeg synes han virker tingete.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jepp, jeg er opplagt en ting siden jeg ikke stemte på noen man med sikkerhet kunne vite var en ting. Scan meg. få det gjort. Så tar vi SOFIE etterpå.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
justincase: 3
Terje
TheNormalGeek
kakarlsen

kakarlsen: 5
Sofie
Agradula
Ganon
Drauden
SirkusMartin

Har besetningen blitt lurt igjen? Ting kan tyde på det fordi scanneren sier at kak er Negativ, akkurat som han alltid har påstått! Hva skal man gjøre for å bli trodd når man er uskyldig?!

Det blir iallfall en mindre uskyldig nå, for det er igjen natt …