Jeg synes vi fokuserer lite på hvordan de infiserte tenker. Siden de sikkert sniker seg rundt og får kommunisert seg imellom har de åpenbart en bra taktikk for å velge hvem som skal infiseres. Om jeg hadde vært ting hadde jeg som tidligere nevnt sett på de som ikke gjør så veldig mye av seg da det fortsatt i hovedsak er de mer aktive som blir scannet. De valgte ikke martin som ting, men demake ble rekruttert.
14 mann og 5 ting, sist var det kun kak som stemte på Sofie, utover det var stillingen 7-6, gjentar stemmingen:
kakarlsen: 6
Shinra85
SirkusMartin
Agradula
TheNormalGeek
Sjutten
Maximum
SirkusMartin: 7
Eivind
Neocon
Tutankoopa
Klaymen
Drauden
sheriffen
CockMcBalls
Det utviklet seg kjapt til et race mellom kak og martin og det er kanskje ikke veldig urimelig å anta Tingene vil stemme på en frisk så enten er noen av de i lista til Martin, eller de sitter å ler av oss i forumet sitt om det ikke er noen av de.
Igjen er det en del mindre aktive, jeg rakk ikke å stemme før det var avgjort men mange som "slapp". Dette er også noe å se på, hvem stemte for å scanne demake?
demake: 10
CockMcBalls
TheNormalGeek
Agradula
Terje
Sjutten
Drauden
Shinra85
Eivind
sheriffen
Igjen er det mulig en ting slengte seg med for å tenke langsiktig men utover det er det naturlig å stole på de fleste av disse. Etter denne avstemningen har det riktignok vært natt og én til er infisert så de kan ha plukket en herfra for å være smarte, eller de kunne plukket f.eks. Tutankoopa, helt random. For moroskyld slenger jeg ut hele deltagerlista og (hvem stemte ikke på demake):
CockMcBalls
Sjutten
justincase
Buggz
Neocon
TheNormalGeek
demake
Maximum
Agradula
Sheriffen
Eivind
Drauden
ganon
Terje
Shinra85
Klaymen
SirkusMartin
Sofie
Tutankoopa
kakarlsen
Nå må jeg sminke meg men det kan også være verdt å se på hvordan demake har stemt siden han er confirmed, uten at vi vet hvor lenge han var det.
Edit: Oisann, mens jeg skrev dette har jeg blitt stemt på. Nå er det åpenbart en dårlig taktikk å si ja bare scann meg så da prøver jeg med ikke scann meg siden jeg ikke er infisert enda, verken kak eller Sofie stemte på demake.