Forummafia 2: The Thing

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
No shit, skitne pokemons! Nå tar dere dere sammen også griller vi Sofie!

TheNormalGeek

også kalt Anders
Scan Justincase.
Han virker mest åpenbar nå som jeg tenker over det. Han nevnte at vi skulle se på de som ikke hadde blitt scannet enda, og i tillegg de som ikke stemte ut demake. La oss putte han opp til sine egne ord.
It is time to get these things out of here!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Okay jeg er ikke ting men har ingen ide hva jeg kan si som kan overbevise noen her men come on, hadde jeg satt fokuset så frivillig på meg selv? Osv, i følge min egen logikk og med tanke på at Kak er safe (og ikke har blitt infisert i natt siden han fortsatt vil scanne Sofie) blir jeg med på det: scan Sofie!

(Finner ikke bold i Tapatalk men scan henne!)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Skal ikke nekte for at jeg har tatt mye feil selv, noe som irriterer meg. Man tror man lager mat til kjente også er det bare ting hele veien.
Hvis jeg hadde vært ting ihvertfall så hadde jeg etter forrige natt enten:
infisert en av de tidligere scannede
Eller tatt en av de som skriver lure ting om hvordan folk stemmer...
Altså, meg, justin, normalgeek og delvis buggz for sannsynligheten hans.
Hva er sannsynligheten for at buggz er ting? Vet ikke. Vurderte å stemme på tutankoopa forrige tur for han er så mistenkelig lite aktiv.
Jeg sier rett og slett
scan tutankoopa
Er kjipt å ignorere den stille fyren som sitter i klasserommet. Hvis jeg tar feil kan dere scanne meg.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Greit. Vi scanner JustinC først.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg stemmer på sofie. Og om jeg har rett, har kanskje Jonna blitt en ting imens.

Jeg synes personlig Justin efforter så mye for ikke å være en ting at jeg trur ikke at han er en ting.

Enig med Kurt. Justin hadde ikke lagd effort posten om hvem som har blitt scannet når om han var en ting. Jeg hadde tenkt å poste det samme. Siden vi vet at Kak stemte mot Sofie før han muligens ble en ting så virker det logisk for meg å følge rådet hans og scanne Sofie.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jaja? OK? Greit! Drit i JustinC; Scan Sofie!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Rart det der!

Shinra85

Spillegals effort emo
Scan... En eller annen...

Edit:Sofie. Bare så jeg kan bla igjennom arkivene for å poste denne tidløse klassikeren;

Fant ikke nyversjonen der de har byttet ut "burn her" med "scan her" og "witch" med "Thing", men det får gå

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg vil forresten bare hive ut - tenk om tingene er så smarte at de relativt en etter en infiserer de som akkurat er skanna?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Så, kak er infisert?
Jeg har ihvertfall på følelsen av at det er flere av de scannede som er ting enn det er uscannede.
Har jo, litt for sent kanskje, skjønt at å faktisk snakke veldig åpenlyst om taktikk og hva man tenker kanskje ikke er så lurt?
Vi har jo hele tiden snakket om at vi må scanne de uscannede, men de trenger faktisk bare tre til og de VET at vi scanner jo bare de som ikke er scannet fra før. (Hadde jeg skrevet på pc skulle jeg sjekket hvilke)
Å scanne Drauden, Meg, Sjutten, Maximum.
Jeg ble jo nevnt av Martin, men når er det de tre andre har blitt nevnt? Og hva med Terje? Ganon, Klaymen, Normalgeek, Preben, Martin, kak. Hvis jeg har glemt noen scannede, si ifra.
Jeg tipper de har infisert mer enn fire av disse.
Og hvis det stemmer så er det flere ting som har blitt scannet som i ettertid har blitt det. Runden etter er sikkert for mistenksomt, men heller ikke dumt siden vi tenker sikkert. Haha. Nei. De er jo ikke SÅ dumme! Ikke at vi scanner folk flere ganger da. Neida. Med mindre det er drauden da. Heh

Så lenge vi følger planen jeg la for litt siden kan de ikke påvirke hvem som blir stemt på nevneverdig, og jeg kommer virkelig ikke på noen bedre plan. Nå scanner vi Sofie siden vi vet at Kak var uskyldig, og så får vi se om Sofie er en heks/ting eller ikke. Hvis hun er skyldig stemmer jeg for at Kak får velge en gang til siden han ikke ville stemme på sitt eget lag. Hvis noen har en bedre ide så for all del fyr løs.

Hvorfor skal vi høre på Kak nå? Det er fullstendig ulogisk, det har vært natt og kak kan like så godt være ting.Den barnslige "SCANN SOFIE!!!!" fordi han ble kalt romsame en gang for lenge siden biter jeg ikke på heller. Jeg vil scanne Kak en gang til, men jeg veta faen, får nøye meg men å scanne Justincase.

Kan ikke si meg enig der. Argumentet at det har vært natt og vi ikke kan stole på han gjelder for alle, og det eneste vi vet med sikkerhet er at han pekte ut Sofie før han ble en ting, noe som igjen peker mot at han er uskyldig siden han fortsatt peker på henne. Han kan selvfølgelig blitt en ting over natten og peker mot Sofie som er uskyldig, men da kan vi alltids scanne han etterpå, høres det ut som en plan?

edit: Hvis Sofie er uskyldig stemmer jeg for å la henne bestemme selvfølgelig.

At kak ikke endrer mening behøver ikke å bety noe som helst, det ville ikke vært særlig glupt av en ting å åpenlyst endre mening etter en natt om man først skulle blitt en ting, særlig ikke når man har prøvd å stelle i stand et fakkeltog mot en person siden dag 1.

Absence of evidence is not evidence of absence, og på samme måte beviser det ingenting at kak ikke endrer oppførsel. Samme gjelder for alle selvfølgelig, og den tilfeldige tippinga hjelper ingen, om noe kan vi gå for de som ikke stemte på demake, da har vi ihvertfall noe å gå etter?