Forummafia 2: The Thing

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Merker stemninga på skipet stadig forverres da vi sakte men sikkert er på vei til å være i undertall og tingene snart tar over skipet.

En ting er sikkert, og det er at tingene har kicket assrn vår over hele skipet hittil så enten er det noe de gjør veldig bra, eller noe vi gjør veldig dårlig. Jeg heller mot sistnevnte.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jepp. Tror vi skal begynne å se på de tidligere scannede igjen. Er no muffens med dem.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ah herregud. La oss bli ferdig med alle uskannede først i hvertfall, så blir vi hvertfall kvitt lederen.

For alt vi vet kunne det vært Demake, å finne èn person har ingenting å si. Begynner vi ikke å treffe blink nå er vi fucked, og jeg er fint lite intressert i å høre på en forfylla, gaulende sjøsame.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ingen grunn til at noen så langt skal være en slags ting, så mørkskyting er det vi driver med uansett. Vi kan i det minste holde det rettferdig og gi alle en scan før vi driter oss ut med rescanning gang på gang (Se: meg)

Ja, det er jo sikkert smart, om ikke tingene kan lese alt vi skriver og planlegger (og heh, det gjør de). Om vi skal stå på det å scanne alle sammen, noe vi egentlig har gjort de tre-fire siste dagene, har det ikke vært verre for tingene enn å bare velge folk som har blitt scannet. Med den taktikken kan vi umulig vinne.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Enig med: Eivind. Bare det at han lanserer en mer gjennomtenkt stemmegivning gjør han trygg i min bok (ellers er det som ting ganske smart) men det er ikke noe gøy a tape så unngår gjerne det.

Hvem har stemt lite/ikke i det hele tatt og hvorfor? Hvem vil de eventuelt nominere? Det er bare for tingene å lene seg tilbake å vente på at vi bruker opp all scanningen på hverandre, det funket ihvertfall fint da jeg mafia i forrige runde.

#flaut

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg synes mer det ser ut som JustinC og Eivind prøver å underbygger hverandres argumentasjon for å skape en illusjon av at de vil alles beste. Jeg er ikke overbevist.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Må være no uglings i mosen her ja. Scan Justincase

Jeg har sagt ja til å scanne jc, men jeg er ikke overbevist. Den eneste grunnen til det er egentlig Demake-stemmen, men jeg husker ikke om du lot være å stemme eller om du stemte mot å scanne Demake?

Uansett så har det lite å si, fact er at det er for mange igjen å scanne til at vi rekker det, skal vi vinne må slutte å gå systematisk tilverks når tingene helt åpenbart går rundt metoden vår.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har lyst til å si "scan meg å få det unna" men det er så dritt å kaste bort nok en scan når vi er så nærme slutten, jeg står på å støtte kak: scan Sofie (men om hun ikke er infisert begynner jeg å gå tom for umiddelbare forslag)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Scann, scann, skomakerscann

Sofie: 5
kakarlsen
justincase
SirkusMartin
Ganon
Shinra85

justincase:6
TheNormalGeek
Terje
Sofie
Eivind
Sjutten
sheriffen

Tutankoopa: 1
Agradula

Man skulle nesten tro det var noen som gikk rundt og manipulerte folk fordi når justinecase går i scanneren ... så viser den pinadø Negativt! Vel, det var iallfall bra at dere ikke brukte den andre scannen på han, fordi nå har dere fortsatt en sjanse til å forlenge dagen hvis dere treffer blink på neste.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om ikke Sofie blir scanna nå, så drar jeg hjem!

Herrefaensgud, bruk huet istedenfor å kjøre oss i grøfta. Vendettastemming har jo funka så sykt bra hittil.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ok, her er mine tanker:

- Vi snakka om å skanne Jonna på nytt, men gjorde det aldri. Jeg ville personlig kasta meg over ham om jeg var en ting.
- Drauden prøver å få oss til å på mange måter gjøre det dummeste vi kan gjøre - å fortsette å skanne alle uskanna. Han har blitt skanna før, og er med andre ord prime target for det som strengt talt ville vært den glupeste taktikken til tingene - å infisere folk som akkurat har blitt skanna etter vi ble ferdig med hele skann-de-som-akkurat-ble-skanna-opphenget. Og han er for lillebror til å klare å dekke over hva han egentlig prøver på.
- Flere har blitt veldig stille/kommenterer ikke selve prosessen noe særlig: Klaymen (av naturlige grunner, I guess), Shinra, Neocon, NormalGeek, Tutan og Maximum.
- Eivind har begynt å rulle den derre litt aggro stilen han hadde på mafia.

De jeg er mest skeptisk til er Jonna, Drauden og Maximum. Jeg ville begynt med Jonna. SKANN DULA.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jeg prøver å holde meg i bakgrunnen og følge med slik jeg gjorde da jeg tok ned ~den første tingen~...
Ting lukter råttent i dula- og draudenland, følger deg på den mulletboi. Synes vi først og fremst skal scanne drævden.

demake

Seksuelt godteri
Demakes spøkelse hjemsøker nok en gang skuta og sier: "lol, Fy faen så jævla rævva dere er."
Like raskt som han dukket opp forsvinner han i en sky av regnbuefarget glitter.