Ja. Da er den tiden av døgnet igjen. Prøver å mekke mat til folket, men det er tydelig at ikke alle er like fornøyde med meg som kokk. Så jeg sier. Scan meg. Bare scan meg også er dere ferdige med det.
Jeg har vært en av de mest aktive på skipet i diskusjoner og når det kommer til å diskutere hvilke matvaner vi burde ha.
Drauden har alltid vært delvis aktiv, men er litt usikker på seg selv. er jo bare barnet tross alt, men er ikke helt sikker på han. Meg selv
agradula skrev:
Jeg vil jo det. Ikke bare for min egen del, men også for å bevise for dere at jeg ikke bare imiterer en agra. Jo, også blir jeg sikkert testet i morgen, i overimorgen, om tre dager, om fire dager, ikke om 5 dager da, men om 6? garantert.
Dette skrev jeg for mange dager siden. Det rare er jo at dere tok til vettet å ikke kastet bort scans på meg, men samtidig synes jeg det er rart. Jeg ville vært et åpenbart valg. Samme med drauden, og jo mer jeg tenker på det jo mindre tror jeg det er drauden, men maximum har latt være å stemme ved de siste TRE valgene. de siste tre. Det kan selvsagt bety at han er usikker, men samtidig så kan det bety at han er redd for å vise et mønster i sine avstemninger.
Men som sagt. Kan hende jeg er HELT på jordet her.
Ellers er det bare å scanne meg. Jeg har helt fra starten vært klar på at jeg er klar for scan. når. som. helst.
Nå skal det jo sies at det har vært flere som sier SCAN MEG. SCAN MEG. BARE GJØR DET A ER USKYLDIG ASS, men demake gjorde jo slik at, som den tingen han var, at ingen kan si det lenger for da virker man jo bare mer uskyldig, så hva skal jeg si da? Ikke scan meg? Scan meg? Jeg stiller meg ihvertfall hakkandes likegyldig til hvem som blir stemt, men jeg tror at en av oss fire første som ble scannet er en ting, jeg vet at jeg ikke er det, så da tror jeg det er en av de tre andre. Jeg er også usikker på drauden, for seriøst. Hvilken Ting vil vel
egentlig imitere drauden?
Så jeg sier
scan Maximum.