Vi skal ha internat norwegen neste gang, uansett hva.
Og hva har egentlig sofie gjort for å fortjene å bli scanna? Jeg er all for å brenne hekser, men akkurat den her forstår jeg ikke. Kak er aggro fordi Sofie utfordrer maskuliniteten hans, men utover det ... Utdyp, plz.
Drauden: grunnet til at jeg vil kjørehelt vanlig mafia er at der har vi allerede et sett med regler som fungerte bra, har også fått delvis requests på vanlig mafia rett og slett fordi det er en setting flere kan sette seg inn i.
Pluss at jeg holder på å sette opp et spill som er basert på nettopp dette. Men skal bedrive litt research.
Kommer tilbake til dette når dette gamet er ferdig.
Sofie stemte på Normalgeek. Det gjorde forsåvidt jeg også, men det telles ikke. Eivind stemte også på normalgeek. Eivind forsøker å beskytte Sofie. Skann dem begge. Sofie først.
Scan x på samme kriterie som jeg faller under, bare at jeg ikke teller!! Dere får peise på med tilfeldige scans, det har jo funka så jævlig bra hittil.
Nå smeller det snart ass fy faen. Jeg har aldri påstått at jeg sitter med no svar, jeg har bare prøvd å få folk til å tenke seg om. Har støttet sofie fordi vi ikke har hatt no grunn til å mistenke Sofie bortsett fra at kak har mast det frem.
Jeg kommer til å stemme hva enn NormalGeek stemmer.
Altså, scan Sofie. EDIT: Det med at jeg var passiv i starten har å gjøre med, at jeg igår fullførte semesteret mitt og først nå har tatt meg tid til å skrive noe særlig med innlegg her. Jeg beklager at jeg åpenbart ikke har fulgt med i timen
*Jeg* har grunn til å mistenke Sofie siden hun peker på meg og jeg vet at jeg er normal. Normalgeek er frisk og foreslår Sofie. Sofie stemte nettopp på Normalgeek. DET ER SOFIE FOR HELVETE!
Pokker det har gått raskt i svingene den siste tiden. Gikk glipp av forrige valg, og jeg ser at paranoiaen får folk folk til å stemme både det ene og det andre. Jeg stemmer for å scanne Sofie!