Forummafia 2: The Thing

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Maximum og Klaymen hoppet ganske plutselig over, ja. Har jeg nevnt Maximum tidligere? Ja. Var det noen som ville være med meg å stemme? Nei. Klaymen er også litt risky. Men hvem av de to man eventuelt skulle stemt på har jeg ikke peiling på hvis Sofie skulle vise seg å være ting.
Holder min stemme tilbake for øyeblikket. Også er det det faktumet at Tutankoopa IKKE vil stemme på Terje. Bare.. "Nei. jeg får holde meg unna tråden så fatter ingen mistanke. " og så kommer han litt senere og bare:
"Oj! Glemte visst å forandre stemmen min. Er menneske altså. æresord!"

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ja, hvorfor endret du stemmen din til Terje, NormalGeek?

EDIT: Jeg er IKKE en ting. Det er et navn for Agradulas rabling omkring min lille spøk og det kalles å koke suppe på en spiker. Ellers forstår jeg svært lite av argumentasjonen i innleggene hans, og føler meg usikker på hvorfor han vil fremstille meg som en Ting, og ikke for eksempel SirkusMartin, som også til stadighet anklager ham. Eneste forklaringen jeg kan se, er at jeg kanskje gikk frem litt voldsomt i denne tråden et par sider tilbake, men jeg tror alle mennesker ombord på skipet kan relatere til den følelsen av maktesløshet som skyllet over meg etter enda et negativt skann.

Jeg er ikke en ting, men tingene prøver åpenbart langsomt piske stemningen opp mot blant annet meg nå. Jeg ville ikke umiddelbart anklaget Knut "sheriffen" Borge for å være en ting, men når jeg ser hvor raskt han kjøper Agradulas innlegg, ja da begynner jeg sannelig å lure.

Og Agradula, jeg har ikke noe imot å stemme på Terje, slik du antyder, men er svært nysgjerrig på Sofie, som ikke er blitt skannet før.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Agradula: 1
SirkusMartin
Sofie: 11
justincase
Kakarlsen
Drauden
Sjutten
Terje
Tutankoopa
Ganon
Shinra85
Maximum
Klaymen
CockMcBalls
Terje: 3
Sofie
Eivind
TheNormalGeek
Tutankoopa: 1
sheriffen
kak tar point og holder injeksjonen klar. Endelig er det hans tur til å skinne! Endelig hørte de på han! Sofie scannes og den slår ut Positivt!
Hva eksakt som skjer får Sofie skrive men hun er ikke lenger sitt vakre selv ...
Tidsfristen er forlenget og besetningen får et til scanningsforsøk!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sånn angående Martin og hans anklager mot meg så ser jeg på de, og bare ignorerer de. Han baserer det på at Sofie er kona mi. Hvor opplaget ville ikke det vært da? Hadde JEG vært ting ville jeg hatt en fin blanding av folk jeg kjenner og folk jeg ikke kjenner, men ville kanskje ikke gått for den nærmeste, men for all del, scan meg etter Sofie så får vi se hvem som har rett.
Oj. Der tråkka jeg i salaten, gitt. Jeg mener, Ikke scan meg. Jeg er menneske. serr ass.
Og angående sheriffen, vet jeg ikke. Jeg bare vet at når du prøver å bløffe "spillets gang" ved å påsta at en som ikke er på skipet engang har sagt at jeg og Martin er ting, så får jeg mine mistanker da, og det tviler jeg ikke på at andre her på skipet også får. hvis jeg hadde stemt på Sofie hadde dere bare sagt: Han gjør det for å skjule sin agenda. Jeg har vært ganske klar de siste postene mine på hvem jeg ville scannet.
Så ja. det var mitt innlegg før sofies scan, og forhåpentligvis for hennes del er hun uskyldig. Hvis hun ikke er det så får dere heller ta å scanne meg sånn at tingene får infisert en til av oss.
Om NormalGeek sin forandring av stemme. Kan jo hende at han så Terjes plutselige: "men jeg teller ikke" innlegg, og som alle andre her så kan man jo aldri si at man er menneske. Man kan heller ikke si at man ikke er det, for da blir man jo også scannet og på den måten kaster man bort enda en scan.
Håper for deres del at dere har rett om Sofie, hvis ikke har dere bare kastet bort enda. en. scan. To til trenger de. To.

Edit: Der ja. Der ser man at dere heldigvis hadde rett. Da får Normalgeek velge igjen da eller? eller blir han nedstemt siden han faktisk stemte på en annen? Er det jeg som blir scannet? Følg med.

Terje

mostly harmless
Greit. Da har vi noe å gå etter. Det var 11 stykker som stemte på Sofie så det er helt klart noen ting som stemte taktisk her. Sansynligvis en eller fler av de som heiv seg på seint. Klaymen, Maximum og Cock. Men faen, Eivind var kjapt ute med å prøve og beskytte Sofie og kaste mistanke på meg istedet. Normalgeek stemte tidlig på Sofie, så selv om han endra til meg så tror jeg han er normal. Jeg vil skanne Eivind nå. Sikker på at han også er ting.

Har beskytta sofie fra første stund, ikke fordi hun var ting, men fordi hu ikke gjorde noe ut av seg (greit at folk er aktive). Og fordi det fra kak sin side var ren gjetting/hatnominering. Men det funka, og bra er det. Fortell meg at kak sin brannfakkel var noe annent enn tilfeldig gjetting.

Scann meg , så skal jeg sørge for at du blir scanna next Terje, er vi heldige er du også frisk også er vi like langt. Det som er moro her er de som kom skytende inn mot slutten og bare "hei scan hu der som garrantert blir scanna"

TheNormalGeek

også kalt Anders
Greit. Da har vi noe å gå etter. Det var 11 stykker som stemte på Sofie så det er helt klart noen ting som stemte taktisk her. Sansynligvis en eller fler av de som heiv seg på seint. Klaymen, Maximum og Cock. Men faen, Eivind var kjapt ute med å prøve og beskytte Sofie og kaste mistanke på meg istedet. Normalgeek stemte tidlig på Sofie, så selv om han endra til meg så tror jeg han er normal. Jeg vil skanne Eivind nå. Sikker på at han også er ting.
Hvorfor TROR du jeg er normal? Jeg har blitt scannet idag allerede. Merkelig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Eivind slenger ut hat og aggro i alle retninger... som han pleier å gjøre, så da vil jeg ikke si det gjør at han peker seg ut.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ja, la NormalGeek bestemme hvem vi stemmer på.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Gi meg litt tid, skal gå gjennom de tidligere stemmene og sette opp et fint system! (Skal legge det ut om ca. 1time) så se frem til det.
Lagde et til Mafia, men døde før jeg fikk brukt det :penga:.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Noen som har sett Ganon eller Buggz her i det siste? For jeg har ikke sett dem. Hvis det er andre som har vært inaktive de siste avstemningene eller bare stille i diskusjonen skriv det her. (Brukes for fargekodene i systemet)

Disse har ALDRI blitt scannet:
Buggz
Ganon
Eivind
Sheriffen
Neocon

Erm... jeg har vært aktiv utenom uka jeg var på ferie og prøvd å komme med ideer for å klare dette. Buggz og Klaymen derimot har vært veldig stille. Personlig håper jeg at du velger Klaymen.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og det er en bortkasta scan. Jeg har ikke gitt lyd fra meg fordi jeg sitter i hjørnet og suger på tommelen mens de andre peker på hverandre. Jeg har bare gitt opp. Jeg gidder ikke.

EDIT: jeg håper jeg blir infisert så jeg kan vinne dette gamet og. Ting, plis fiks?