Forumsjef 2014

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei dere,

Blir ikke noen lang og stor greie men entusiasmen er ikke der lenger så det vi trenger er en som ønsker å være forumsjef for spillegal.no det neste året. Jeg vil minimum ta pause ut dette kalenderåret og naturligvis ingen selvfølgelighet i at jeg "tar over" om jeg kommer tilbake på nyåret.

Det vil ikke være noen forandring på eiersiden og Buggz har stilt seg tilgjengelig for å dele kompetanse om tekniske løsninger om det skulle være nødvendig.

Jeg elsker dere alle sammen men brukergruppen vår er... veldig spesiell og krevende på en helt unik måte. Det gjør at jobben føles gradvis mindre givende og til slutt er ikke lenger Spillegal det deilige fristedet for moro og kos lenger. Jeg vil tilbake dit, derfor det her.

Håper på forståelse, beklager om jeg har skuffet noen og hjelper selvfølgelig i overgangsfasen.

Så om du er tøff nok, skriv her du vil være forumsjef og diskuter eller send en PM å nominer deg selv så ta vi det derfra. Men det beste av alt er selvfølgelig om dere nominerer hverandre!

<3

 

demake

Seksuelt godteri
#3
Riffen for diktator!!!!!!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Det koster en del tusen kroner i året men det er sponset av SG-kassa minst ut 2014.
 

Javi

elsker dette landet
#7
Du er slik en ressurs for forumet Filip, har sjelden sett folk som blir like entusiastiske som deg. Du har åpnet ditt hjem for streamer og skroer, tatt initiativ til SpillExpo og ikke minst vært forumsjef. Derfor er ikke dette en stor overraskelse. En person kan ikke alltid styre skuten alene. Det kan fort bli for mye. Jeg vil forslå en liten gruppe som deler ansvaret og kan støtte seg på hverandre.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Har vi budsjett til å leie inn Eivind som gledesspreder og forumsjef?

For å være litt seriøs nominerer jeg SirkusMartin.
 

Sofie

Like my body?
#9
Jeg merker allerede at jeg er negativt innstilt til den nye sjefen. Sweet.

Neida, joda, men kjipt, selv om jeg skjønner det også.
 
#10
Eivind4forumsjef2014!
Riffen/sirkusmartin/houseman/yetifar/agra/thinaran kunne nok gjort en fin jobb óg.
 
#11
Jah, kjipe greier, men det lå vel veldig i kortene. Ingen skro i år, altså... Har tro på Yetipants, Agradula og Thinaran som arvtakere, men ingen av disse vil vel gidde å holde streams og fyllakalas for hele hurven. Er det noen andre enn Justin som gidder det, egentlig?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Ansvaret kan jo evt deles mellom en aktivsjef/-gruppe og en som bringer justis til forumet. Men spørs vel om vi får noe HQ som Eiriks gate igjen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#14
Nominerer moderatortroikaen Houseman, Thinaran og Yetipants til å styre forumskuta ihvertfall. Erfaring, stabilitet og genuin spillinteresse der i gården. Hvordan det blir med streamer og diverse andre ting er ikke godt å si. Noen som har plass og engasjement på linje med Filip til å ta over den delen? Hvis ikke er det vel back to basics..
 
#15
Jeg hadde tenkt å holde dette hemmelig men jeg har ringt Skoen og han planlegger i samarbeid med meg å utføre et militærkupp av forumet mens det nå ligger nede med brukket rygg. Etter det skal vi fusjonere med Japani.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Seff, Skoen er fasitsvaret her. Suspendert fra forumet av daværende forumsjef Truls for nærmere 10 år siden, da blir man før eller siden sjef selv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Hva gjøre egentlig Neptune/chris1414 for tiden?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#18
veldig spesiell og krevende på en helt unik måte
Du kaller oss drittsekker. Det er det du gjør.

Neida.

Gidden din holdt i alle fall lenger, og bar mer frukter, enn de tidligere sjefene... så good on you. Krysser fingrene for en verdig arvtaker her, men har ingen mening om hvem det skulle være.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
For å være litt seriøs nominerer jeg SirkusMartin.
Takk for tilliten, men jeg blir kvælt hjemme om jeg bruker mer tid på SG enn det jeg allerede gjør (pluss at jeg har søtti fester å gå på, tre hundre kasser med øl å drikke, tjue tusen middager å lage til mamma, etc.). Hadde jeg vært singel.

Men, vi begynner kanskje å bli for gamle og etablerte til å ta oss av forumet på samme måte som Filip? Vi kan jo trappe ned til å ha en fellespott som betaler forumet, og heller litt dugnader hva angår oppdatering av forumsoftwaren, sosiale sammenkomster (som da nødvendigvis blir mer ad hoc), etc.? Jeg har f.eks. ikke noe imot å planlegge fest og leven (jeg kan kanskje tilogmed ha vors), så lenge Jonna ikke kommer og torpederer meg med hytteplanene sine.