Forumspill: No mafian

Du prater for mye.

Shinra85

Spillegals effort emo
Eivind har et poeng

Dog så virker han litt FOR gira til å ta livet av halve bygda

Jeg gir dere bare fasiten. Take it or leave it.

Terje

mostly harmless
Lurer litt på hvordan utvelgingsprosessen til Eivind foregår. Virker mest som han bare slenger ut tilfeldige navn i hytt og pine. Hvorfor er han så blodtørstig egentlig?

Fordi halve bygda er no mafian.

demake

Seksuelt godteri
Ja, nå som vi har drept så jævlig mange ikke-mafiaer så er det jo selvsagt det.

Terje

mostly harmless
Så ved å bare anklage scattershot-style så er du nødt til å treffe et par blink? Fin taktikk. Å drepe på måfå til alle er døde er akkurat det mafian driver med, er det ikke?

Blablabla. Hold fred med mafiosokjeften din. Du skal henge.

Terje

mostly harmless
Så prøv. Jeg er ikke veldig redd for en avstemning nå da jeg tror folk vil stemme mer fornuftig etter at den blinde blodtørsten bare har ført til uskyldige dødsfall. Og skulle jeg likevel falle så vil ihvertfall folk vite hvem som må dras sparkende og skrikende opp til bøddelens renneløkke neste dag.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg snur meg rundt og ser på alle som roper at jeg skal dø. Terje, Neocon og Buggz står der sammen.
Her tror jeg dødsangsten dessverre spilte Agradulas øyne, måtte han hvile i fred, et puss, for jeg var jo utenbys og ikke en del av (heh) mobben som ville han til livs. Jeg fikk telegrammet og heiv meg på første tog tilbake. Slapp helt av folkens, jeg er sikker på at sheriffen kommer til bunns i dette og jeg skal bistå med det jeg kan.

Jeg synes (les: mistenker) TheNormalGeek skal stå for sine ord.

Inn døren, med rødflekkete klær og sotete hender kommer grønnsakshandleren Neocon. Han forteller om noe forferdelig som skjedde i går kveld:

"Jeg sto på bakrommet i grønnsaksbutikken og gjorde klar tomatene til oppstabling ute da dørbjella ringte, og en kunde kom inn i butikken. Det var demake som trengte en ekstra stor aubergin og en dunk med kokosolje. Da han hadde betalt, forlot han butikken og jeg gikk tilbake til bakrommet for å fortsette tomatjobben. Plutselig hører jeg et smell fra disken, og jeg detter rett på tomatene som knuser og etterlater et fint rødt lag med saus. Etter å ha summet meg teller jeg to armer, to bein og et hode på riktig sted, og ser at disken er dekket med et sotlag, og røyk i butikken. Noen er ute etter meg, men det skal mer til enn en fislete kinaputt for å ta knekken på meg! Forresten, har noen sett Javi, hun kom ikke hjem i går med klesvasken min, så jeg har ikke noen andre klær enn disse med tomatflekker"

Han tenker seg om litt før han sier

"Jeg vet ikke hvem som kan stå bak dette, jeg håper sheriffen kan bidra med etterforskningen"

--

Dette er forresten landsbyen. Javi er Marge, Sofie er dama med brunt hår, og drauden har fått et fint skjegg.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hva er ståa med folk nå Thinaran edit: landsbybestyrer? Altså hvor mange fler kan vi drepe på random før vi diskuterer hvem som nominerer/stemmer på/vil redde hvem osv. når noen skal henges.

demake

Seksuelt godteri
Hei hei hei? Out of character er typisk mafiafakter. Her lukter det kebab med hestekjøtt for å si det sånn.

PS vi dreper alle

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ståa ser slik ut.

Heng han, han er MafiaGeek (6/8)
demake
Buggz
Shinra85
Eivind
Nilo
Terje

Han er nok bare en helt normal geek (4/7)
TheNormalGeek
Klaymen
Drauden
Libresse

To til nei for å kunne nominere noen andre. Justin, Shinra, Terje, sheriffen har postet men ikke valgt side ennå.

Shinra85

Spillegals effort emo
Er så jævlig suspekt med den Goody-two-shoes/ martyrholdninga hans atte hjælp

La han dingle!

Ps: kan han selv si "jeg vil ikke dingle" og så få det som et "nei"? Bør tiltalte få stemme? Lukter mafia av hele greia!

(er det sånn at man ikke kan nominere noen og samtidig stemme på noen andre? Isåfall nøyer jeg meg med å henge ungen og la Buggz leve en dag til)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er kun plass til en på tiltalebenken om gangen dessverre! Vi må gjøre oss ferdige med NormalGeek før vi kan eventuelt gå til Buggz. Men vi har god tid før vi gå videre.