Fotballspill

Liker ikke fotball, men digger fotballspill, så når Thinaran ga meg en Xbox til jul var jeg kjapp å handle Pro Evolution Soccer 4. Problemet er at jeg er forferdelig dårlig når det kommer til formasjoner, taktikker og slikt, noe som ikke er så ille på singelplayer (bare å skru ned vanskelighetsgraden), men det gjør seg dårlig når jeg spiller mot kompisene mine.

Har googlet litt uten å finne noen bra tips, så jeg lurte på om dere har noen å dele?

Du har jo alltids FIFA og This is football 4. Begge suger i forhold til PES 4. PES er mye mye mer avansert en FIFA og TIF og det tra lengre tid å lære seg, men når du først kan det, er det sinnsykt fett å spille. Så jeg anbefaler deg å fortsette med det.

Finn deg en som er like ræva som deg og tren med han til du kan basis ferdighetene, får å så spille mot vanskligere motstand. Computeren er hard på 6 stjerner, men det er mye vanskligere å spille mot andre som er gode i dette spillet.

Opprinnelig skrevet av Frenzy@05.01.2005, 17.52
er det bare til Xbox det er snakk om? hvis da har ikke jeg noe å bidra med!
158621​
Neida, uansett spill og konsoll egentlig, trenger bare noen tips på hvordan man utfører formasjoner og strategier.

fant nettopp ut hva de farga rektanglene nederst i hjørnet på PES var, ganske nyttig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Total Soccer 2000 til PC. Best evar.

Holder meg til FIFA 2005, pga gleden av å spille med de ordenlige spillerne i de ordenlige ligaene
Det som er genialt med FIFA 2005 er hvordan de har tatt det evig viktige første touchet tilfølge.
Hele spillet dreier seg nesten bare om det viktig første touchet, og det blir litt for mye egentlig, og i tilegg har de fjernet både dribble-funksjonen og 1-2 passninger! :tommelned:
litt negativt, sånn gameplay messig, men det som gjør FIFA 2005 genialt er career mode, hvor du kan spille deg igjennom 15 år som "spillende manager"
Start på bunnen som en nobody, og end opp som en Treble vinnende legende!
SPILL FIFA 2005, med andre ord!!

Virker som FIFA Street ble laget i hastverk. Har ikke testa det, men kritikken er ikke spesielt positiv. Kunne vurdert det siden det virker noe artig, men det kommer sikkert oppfølgere, og da venter jeg heller på en "bedre versjon".

I mellomtiden koser jeg meg med FIFA Football 2005, faktisk det fotball-spillet jeg har hatt mest glede av!

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@11.03.2005, 00.49
Virker som FIFA Street ble laget i hastverk. Har ikke testa det, men kritikken er ikke spesielt positiv. Kunne vurdert det siden det virker noe artig, men det kommer sikkert oppfølgere, og da venter jeg heller på en "bedre versjon".

I mellomtiden koser jeg meg med FIFA Football 2005, faktisk det fotball-spillet jeg har hatt mest glede av!
188148​
Høres fornufitg ut å vente på en oppfølger ja.

Er det ikke manager opplegg på fifa 2005 eller noe i den dur? funker det bra ?

Tecmo Cup til NES og FIFA 98 til N64 er nok de eneste fotballspillene jeg har likt. Tecmo Cup fordi det er et ganske spesielt spill. Hvis jeg skal putte det i en sjanger, måtte det bli noe sånt som fotball/RPG/strategi, noe som er en veldig kul sjanger. :D FIFA 98 spilte jeg veldig mye to-player mot min storebror. Det var tider, faktisk.

Men dette ble vel en smule off-topic. Beklager. :svette:

Opprinnelig skrevet av Ronin@10.03.2005, 23.53
Er det ikke manager opplegg på fifa 2005 eller noe i den dur? funker det bra ?
188154​
Det har jeg egentlig ingen anelse om. Jeg spiller stort sett kun multiplayer.

Men om det er, så tviler jeg på at den delen er så bra, i hvert fall i forhold til andre manager-spill ... EA har jo tross alt gitt ut et eget Manager-spill også.

Er deyt snakk om Xbox eller PS2

Hvis det er snakk om til xbox eller PS2, burde du kjøpe FIFA Street, der trenger man ikke være så god, bare man kan trikse litt med hallen. Pluss at spillet er kult. synes jeg. :S *whine*

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Etter mye multiplayer-spilling og høylydt banning når Ronaldinho driter meg fullstendig ut med en vanvittig tunnel kan jeg herved anbefale Fifa Street. Meget stor underholdningsverdi, pluss at den gode "cool" faktoren er mildt sagt til stede.

Opprinnelig skrevet av SolidFake@05.01.2005, 00.10
Liker ikke fotball, men digger fotballspill, så når Thinaran ga meg en Xbox til jul var jeg kjapp å handle Pro Evolution Soccer 4. Problemet er at jeg er forferdelig dårlig når det kommer til formasjoner, taktikker og slikt, noe som ikke er så ille på singelplayer (bare å skru ned vanskelighetsgraden), men det gjør seg dårlig når jeg spiller mot kompisene mine.

Har googlet litt uten å finne noen bra tips, så jeg lurte på om dere har noen å dele?
158351​
D e berre å øve d, so kjem d etter kvart .. . men du må prøve å velge kampar som Real Madrid mot celtic, so e du real, da blir lage ditt bedre, å d bli lettare for dej å vinne...men ette ett par kampa må du soklart jevne ut nivået...