Fra skaperen av Knytt Stories kom plutselig Saira!

Så her sitter eg og surfer etter info om kvifor det står "Platform unannounced" om Night på Nicalis' heimeside, mens det kalles NightSky og skal gis ut på Wiiware i følge nifflas' heimeside. Så ser eg at gubben har produsert eit nytt spel i god Knytt-ånd;

Saira

Dette kan kjøpes via Steam for 65 kr, men det anbefales å laste ned demoen for å teste kompabilitet med maskinvare først.

Har akkurat installert demoen, kommer med oppdaterte inntrykk så fort eg har testet at det fungerer på maskina mi. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tusen takk for tips, så her får du ett i retur. ;)

Kode:
[ video ]http://www.youtube.com/watch?v=iFPaXcLF5b0[/ video ]
Pass på at URL-en er av denne typen og ikke sånn der dodgy embed-kode. :)

Hehe, fant ut av det like etter min egen post, men takk for tipset uansett. ;)

Har då prøvd demoen, og det går heilt ok på maskina mi, så dette skal kjøpes! Foreløpig ser det ut til at det er veldig likt Knytt Stories i kontroll og "feel", men karakteren føles litt.. Feil på ein måte. Juni fra Knytt Stories var enkelt designet og nusselig både i bevegelse og lyd, men Saira føltes kunstig pga animasjonene. Sikkert ein vanesak. Puzzles virker foreløpig bra, gleder meg til å ta ordentlig fatt på dette!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, samme her. Tradisjonell plattforming og pusling men sånt liker jeg så dette blir kjøp.