Freeloader og dens funksjoner

#1
Jeg må ha meg Tales of Symphonia nå, og da lurer jeg, kan Freeloader spille av alle Gamecube spill på en PAL maskin?
Jeg har også hørt at Action Replay har den funksjonen, men Freeloader har en viss begrenset evne.
Freeloader er jo billigere enn Action Replay. Hvilken burde jeg kjøpe? Og nei, jeg kjøper ikke en NTSC maskin.
 
#2
kjøpte nylig en freeloader, har bare warioware inc på ntsc, men det funka ihvertfall greit.. tenkte også å kjøpe tales o' symphonia til uka, tviler på at det blir noe problem med freeloader'n
 
#3
Vel... Jeg ville kjøpt (og jeg har faktisk også) Action Replay...

Har juksefunksjoner i tillegg til importfunksjon...

De fleste spill funker med den nyeste FreeLoaderen... Er vel bare 1 eller 2 som ikke funker (noen japanske spill som jeg ikke husker akkurat nå... var F-Zero et av dem?)
 
#4
Jeg har Freeloader, og har bare prøvd Metroid Prime på den foreløpig. Det går som regel greit, men av en eller annen grunn vil ikke spillet alltid loade. Noen ganger etter atte jeg har byttet disc fra Freeloader, står det bare "Reading Disc" i et par sekunder, også blir det svart skjerm. Disc-en spinner som en gal, men det skjer ikke noe mer. Dette skjer 20% av gangene jeg prøver, eller noe.
 
#5
Metroid Prime ser ut til å ha problemer (uansett om du bruker FreeLoader eller ikke)

Har stoppet her et par ganger også, med min PAL versjon av spillet.
 
#7
Jeg har action replay og har aldri hatt problemer med å spille import spill på cuben etter jeg fikk den.. Action Replay er ikke så frktelig mye dyrere, så jeg ville kanskje gått for den. Noen koder har faktisk forlenget min interesse for enkelte spill..
 
#8
Opprinnelig skrevet av Eyreon@14.07.2004, 13.01
Hos meg funker PAL versjonen helt fint.
74783​
Funker fint det meste av tiden, men det er noe problemer med streaminga på Metroid, noen ganger (har bare skjedd 1 gang her) så blir det svart...
 
#9
Det at spillet ikke vil starte avogtil når man bruker Freeloader skjer med alle spill, det er ikke verre enn å gjøre prosessen igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Ja.