Frozen Synapse: Aka. det vi sperger over etter Neptune's Pride

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Det ble frosset ned noen synapser her i kåken i går også, og konsensusen var at det var gode saker.

SHDR og meg spiller på UK#7, har lagt dere til i kompislista, aka. pling på hvis dere skal spille.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Jeg = Fetthesten
SHDR = Fleskepresten
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
Så da takker jeg bare toget for omtanken.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#29
Spiller dette en del for tida jeg også, så bare å adde meg (Kleevah). Tenkte jeg skulle være lur og vente med MP til jeg hadde runna SP, men det er jo ∞ antall baner, så jeg klarte ikke holde meg...

Spillet eier btw, sånn hvis det ikke kom helt klart fram.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#30
Ja, som de fleste andre som har spilt spillet så kan jeg si at dette eier. Tar ikke så lang tid å spille en match, og hvis man vil kan man spille flere matcher samtidig. Man får beskjed i spillet når en annen spiller har gjort turen sin og da får man spørsmålet om man vil loade den turen eller ikke. Dvs at du kan enten fortsette på den du holder på med, hoppe til den andre kampen du fikk turen fra, eller selvsagt starte flere kamper og være dick, eller rett og slett quitte. Det morsomme er at folk ikke blir sure hvis man sier at man må stikke av, det er liksom blitt en del av spillet, at man uansett kan fortsette den kampen senere. Det er noe som passer MEG veldig bra, siden unge og det der. Dette er et spill man kan spille mens man lager mat, for de gangene man ikke trenger å røre kan man bare ta en kjapp runde til. Hittil er det helt knall, kan godt hende at man blir lei av det i lengden, men hvis man spiller med folk man kjenner er det ganske gøy uansett. Feelingen når man spiller er litt av den samme som i UFO.A.I. , et fanlaget spill som basically er x-com, bare med multiplayer i tillegg. Nevnte jeg at det var ustabilt? vel, det er det...
Man får noia, musikken er kul, og noen ganger gjør man så jævlig kule/teite ting at man bare sitter og gliser. Oh yeah.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31

Raskeste gamet hittil, dette spillet eier fortsatt!
 
#32
Noen som har ekstra utgave å forære meg? Tror jeg har en Steam kode til Secret of Monkey Island: Special Edition i bytte.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#34
Viktige nyheter: Frozen Synapse er nå del av ukens Humble Indie Bundle! Betal hva du vil, så om du ikke kan spandere 1 cent på å prøve dette kongespillet fortjener du at noen kommer hjem til deg og skader deg. I tillegg så får du med Shadowgrounds og oppfølgeren, Trine og et annet spill som ikke er ferdig ennå dersom du betaler minst like mye som gjennomsnittsprisen. (For tiden ca. tredve kroner, men det kommer bare til å øke med tiden. SÅ KJØP NÅ!)

PS: Nå også native på Linux. Jeg kjøpte den en gang til, jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Gutta i Mode 7 har solgt 300 kilokopier av spillet sitt, hvilket betegnes som et "best case scenario" siden målet var hundre tusen på et år, en milepæl som ble sprengt innen fem måneder. Dermed har de satt i gang utviklingen av en ny IP og jeg venter spent på hva de finner på.