[Multi] Full gass med Microsoft Game Pass

Kleevah

Livsfarlig amatør
#1
Siden vi ikke har egen tråd om den beste dealen i gaming akkurat nå er jeg så frekk at jeg lager en.

Endelig en HBO-NORDIC Netflix for spill, med alle storspilla til MS (som nå også inkluderer Fallout, TES og DOOM) på release samt masse tredjepartsutgivelser som rulleres ut og inn. Og spilla som rulleres ut kan også kjøpes (til odel og eie) med 20% avslag hvis man ikke rakk å bli skikkelig lei.

Kan nytes på Xbox One (eller nyere), PC (Win10) eller skystrømming til mobil (Android). Sistnevnte fungerer overraskende bra hvis man sitter på godt nett, dog jeg tror det kan være litt mer comfy å spille på en grei tablet enn på en liten mobilskjerm.

Så for ca. en hundrings over prisen til ETT (1) PS5 spill (€80 + tip) får du altså 1 år med GP-Ultimate hvis du leter litt. Ellers er prisen 99,-/mnd for vanlig GP (enten Xbox eller PC) eller 125,-/mnd for ULTIMATE (Xbox+PC+Android).
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#2
Ganske bra deal om du spiller 2,5 AAA spill så har du tjent inn kostnaden på ett år med gamepass. Inkluderer det xbutt laiv?
edit : det er inkludert
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Det er unektelig en knalldeal, men føler meg skikkelig jaded gamer når jeg blar gjennom utvalget og det liksom ikke er noe som frister... Jeg testa såvidt Frostpunk, det virker kurant I guess, Sea of Thieves var gøy i en uke, Halo var gøy for femten år siden, Gears var gøy for ti år siden, Bethesda-spill kunne du ikke betalt meg for å spille. Jeg bare driter i 95% av AAA-spill, er det dette som er å vokse opp?? Eller er jeg bare deprimert
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#5
Det stemmer. Gamepass Ultimate er inkludert i Xbox all access. Du får full tilgang til alle spillene også på PC dersom de støtter det. Microsoft Flight Sim er ikke utgitt på Xbox enda, men det er inkludert i game pass og kan spilles på PC.

Les mer her: https://www.xbox.com/en-US/xbox-all-access

I tillegg får EA play og du kan kose deg med forrige sesongs sportstitler så mye du vil!

Dette er altså tidenes beste gaming deal, så kom deg ned på Elkjøp og lease deg en Xbox.
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
#8
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Jippi hurra, flere gamle døve spill å bla gjennom! Fungerer EA Play sånn at du får tilgang til nye titler gratis også?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Settinga virker kul (hehe) og sånn, stiller meg litt tvilende til de Tunge Moralske Valga (som barnearbeid: bra eller dårlig? Spise likene til de døde naboene våre: Underrated? Overrated??), men jeg har bokstavelig talt spilt i et kvarter så jeg skal ikke late som jeg vet en dritt.


Ang EA Play forøvrig, så virker det som man får rabatt på nyere titler, mens katalogen hovedsakelig består av gammelt rusk? Altså... Endelig kan jeg spille Dead Space liksom? Battlefield 1?? Igjen så er det sikkert meg det er noe galt med, men jeg klarer ikke dyrke disse produktene slik jeg vet jeg burde
 

Jante

privileged CIS shitlord
#13
Det er vel mer at man må velge mellom shitty og litt mindre shitty valg, og gradvis mer og mer shitty valg for å overleve. Er det håp eller frykt som skal få folka dine til å bidra litt ekstra, etc.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Tenk om det hadde vært Activision eller Ubi Play i stedet. Da hadde pipa di fått en annen lyd.
Kanskje den hadde det! Bitch?? Nei men jeg mener det uironisk, jeg er 50% bummed over å være utenfor målgruppen og 50% bummed over at lista er så lav. Helt genuint spørsmål Martin, hva tror du blir de første titlene du fyrer opp når du får krysskassa i hus?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Glad på dine vegne, min mand! Bare husk å dra ned Warzone også, så vi kan style på kidsa
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#19
Hvilken versjon av Bejeweled er det? Jeg husker jeg spilte det ihjel på PC før EA kjøpte det og erstatta det med en online-only VS-sak hvor du kan betale for boostere. Spilte det i ca ti minutter og så aldri igjen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Ser at jeg glemte å svare her, det er altså snakk om både Bejeweled 2 og 3. Jeg trooor jeg spilte treeren noen timer på et eller annet tidspunkt? Det er jo fullstendig inoffensive, men det har alltid vært en underlegen match three til f eks Zoo Keeper (RIP).