[Multi] Full gass med Microsoft Game Pass

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
Nå merker jeg at året begynner å ende, og at jeg er farlig nær på hoppe skuta over til Microsoft bare fordi at PS5-en trolig ikke er i hus før mai 2021. Jeg må ha noe spillrelatert å glede meg til i 2020.

:penga:

Men den All Access-dealen; jeg ser ikke helt vitsen. EA-spill holder jeg meg som regel unna (unntaket brukte å være BF, men de har jo hatt noen vanskelige år), Microsoft har omtrent ingen interessante spill, Bethesda har... Doom? Neste Elder Scrolls kommer kanskje i 2022.

Eneste nextgen-spillene jeg ser fram til, som kan spilles på Xbox, er Cyberpunk og Hitman III (men jeg har Hitman 1 og 2 på PS5-en, så da mister jeg de spillene på Xbox). Trolig kommer jeg bare til å bruke tiden min på spill fra X360 i 4k og 60FPS...
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
#22

Ganske juicy den desemberlista her gitt. Har hatt Control i handlekurven opp til flere ganger men rimelig greit at jeg venta...
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Hva mener de egentlig med Android? Sjekka nå og de fleste spilla finnes ikke der? Eller MS har kanskje egen sjappe?
Men men, Greedfall er ålreite saker hvis du vil ha no episk RPG.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Tipper det betyr at du kan streame spillet via Xbox-appen på Android. Har testa det, og det funka sånn passe å spille Minecraft Dungeons på telefonen uten kontroller tilkobla. Kanskje koble til en kontroller hvis du skal teste det.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Jaggu, var ikke klar over at strømmetjenesta deres var kommi så langt. Men men, Stadia er fortsatt bedre siden det fikk Super Bomberman R Online nylig og det er helt gratis. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Stadia er [...] bedre
Denne setningen vil for evig og alltid være feil uansett hva man påstår det er bedre enn. Kanskje med unntak av holocaust.
 
#28
Er tilbake på Xbox kjøret. Måtte kjøpe meg ny kontroll forrige uke da den kablede 360 kontrolleren jeg har brukt de siste 14-15 årene tok kvelden. Åpnet den opp, men med brudd i kabelen får den hvile seg til jeg snubler over en tilsvarende for reservedeler.
Endte opp med en som tar AA batterier mer av nostalgiske grunner enn noe annet, spiller koblet til PCen stort sett uansett. Ikke at jeg har noe valg for øyeblikket da det trådløse adapteret som fulgte med viste seg å være alt annet enn plug n play og tålmodigheten rant ut før det ble noe liv i det.

Uansett så fulgte det med kontrolleren en kupong for Ultimate gamepass, med en kode som ikke fungerte dessverre, så jeg bare fornyet vanlig gamepass og logget på Xbox kontoen for første gang på 11 år tror jeg. Ble hyggelig overrasket over at prestasjoner fra tidenes morgen og vennelista fortsatt var der! Lastet ned Deep Rock Galactic og DOOM Eternal i første omgang, men ser at det er nok av titler jeg kan tenke meg å spille til at det blir nok et par måneder med gamepass.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Aw yiss! Nå kan jeg endelig spille... vel.. er vel noen spill der jeg kan spille om jeg noensinne gidder å skaffe Gamepiss?
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Mens New York Times betaler en sjusiffra mengde dollars for Wordle. De kunne fint bare slengt ut sin egen versjon uten å bli saksøkt, men men.