Fullmetal Alchemist

Jeg har nettopp kommet igjennom spillet Fullmetal Alchemist, The Broken Angel. Og vil høre om det er andre som har spilt det. Det høres ut som det kan være det andre i en serie men jeg vet ikke noe mer enn det. Uansett jeg synes at det var et godt spill, litt mye slossing hele tiden. Så det ble mer et slossespill enn et rollespill. Jeg lurer på hvorfor dere bare skriver om en serie ved det navnet nå det også er kommet som spill. Er ikke dette Spillegals Forum da.

Opprinnelig skrevet av analvakUm@06.05.2005, 17.30
Det blir nok skrevet mest om serien da den er høykvalitets-anime.
Spillet derimot, det er mer middelmådig
216387​
Vet du kanskje hvor i spillserien det spillet jeg har spilt befinner seg, hvis det hadde vært et normal spill som ikke var hentet fra en serie ville jeg sagt nummer to.

Synd, jeg skulle gjerne hatt litt mer kjøtt på beina når det gjelder deres tid som lærlinger, forsøket på morens gjennoppliving og hvordan de ble til Stalige Alkymister

Hvor kan jeg få tak i dette spillet? Det har vel ikke kommet til norge enda? Det ser i hvert fall bra ut. Men når er det historien foregår, før eller etter serien?

Opprinnelig skrevet av jkmje@06.05.2005, 18.49
Synd, jeg skulle gjerne hatt litt mer kjøtt på beina når det gjelder deres tid som lærlinger, forsøket på morens gjennoppliving og hvordan de ble til Stalige Alkymister
216447​

Se på serien ? :)

Jeg har egentlig ikke tid eller harddisc-plass til å begynne å se serien men ja, ja. Uansett dette spillet er kanskje ikke kommet til Norge enda, fikk det av pappa etter han hadde vært i Indonesia

Helvete så digg, har ventet på at de faen skulle begynne å gi de ut... Ser ut som det er engelsk voice over med og, ganske fiffig når man skal se hele greien på nytt!

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@09.05.2005, 22.14
Helvete så digg, har ventet på at de faen skulle begynne å gi de ut... Ser ut som det er engelsk voice over med og, ganske fiffig når man skal se hele greien på nytt!
217821​
Hvis du snakker om spillet så var det litt rart. På det jeg hadde var det engelsk voice på den første filmen, japansk på resten