Gabe Newell i intervju

#1
Et ganske interessant intervju der han kritiserer neste generasjons konsoller (i hovedsak playstation) og Windows Vista.

Artikkel
 

Kilik

Lokal moderator
#2
And I totally see why Sony wants people to write code that runs on seven SPEs and a central processing unit, because that code is never going to run well anywhere else," Gabe Newell, Valve Software
Yup, her er kanskje det største problemet jeg har med next-gen. Dette vil føre til at multiplatform-spill vil kun bruke en brøkdel av ressursene i PS3. Kan tenke meg at de eneste spillene som lever opp til forventningene til grafikk på PS3 er laget av Sony sjøl...
 
#3
Jepp, sikkert en av grunnene til at Microsoft har kjøpt opp rettighetene til så mye spill. Det gir jo Playstation 3 en ufordel når flere og flere spillutviklere vil ha cross-platform spill :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
"Ulempe", ikke *grøss* "ufordel".
 

Lodin

Der Waaaah
#5
LOL, Gabe er feit!
Men han har faktisk rett her. Ikke at dette er noe nytt da. Vi PC folk har måttet lidd med lusne porter i årevis nå så det er bare kos at også andre må sutte på den kaka.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.09.2005, 12.10
"Ulempe", ikke *grøss* "ufordel".
258677​
Lite å gjøre i dag? Du skjønte tydligvis hva jeg mente, så jeg ser ikke helt problemet. Sånne poster som det er meningløse og det virker som du kun er ute etter å øke postcounten din. Om du har noe relevant å si angående artikkelen er det greit, men dette er flisespikkeri.

Og ja, jeg hater meningsløse og off-topic one-linere på forum. :p