Galaksen er i krig! Mass Effect multiplayer

Lodin

Der Waaaah
#1
Jeg og Yeti sparka akkurat litt røv i det og det er grei skuring om du liker skytinga i SPen. Mer av det samme bare med andre spillere som kan gjennopplive deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Loddedin og Fetthesten, sånn henholdsvis.

Men ja, det vitner om hvor ålreit designet skyteriet i Mass Effect 3 er, at akkurat de samme mekanikkene du bruker i enspillerdelen virkelig får pusterom når du spiller en i utgangspunktet helt standard Horde-modus sammen med tre andre. Jeg liker at det er klassebasert, at de har ivaretatt Powers-strukturen fra enspillerdelen, og ikke minst at du skaffer våpen og utstyr gjennom goodiebags hvor du får mer eller mindre tilfeldige saker. Sånn at det ikke blir "Åmg må skjøpe besste våpene" men mer fokus på å faktisk spille bra.

Uansett, gjør meg lite at man nærmest er nødt til å spille multi for å få bra slutt i enspillerdelen, siden jeg ikke akkurat har noe imot å spille ålreite Horde-moduser.
 

Terje

mostly harmless
#3
Jeg er Teho77. Jeg suger på å finne på gode nick.

Jeh, multien er faktisk ganske ålreit. Det er ekstremt sjelden jeg roter meg borti online-moduser, da særlig i skytere. Men denne fungerte.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#5
Jeg vet ikke hvem Suptom her, men han vil være venn med alle.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Største negativet med multien er vel at Bioware vil ha en til å bruke spenn på de teite pakkene. Koster ikke så mye å kjøpe dem med credits man får av å spille, men alikevel.
Jo også alle jøpipene som ikke trykker ready for å starte en match enten fordi de ikke skjønner systemet eller troller. :ras:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#8
Blir sikkert med på litt flerspillerings i kveld om dere vil ha meg med.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Det kan funke. Skal forøvrig spille noen runder med en kompis i sju-tida, så om det er to som er ledige er det bare å hoppe på.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Tok noen runder med Scary Paladin, Justin og kompisen min nå akkurat, skal bare ete så blir det nok et par runder til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Vi klarer da å rulle sammen en bande som kan gejme litt Mass Effect 3 på den eneste skikkelige plattformen, for tusan. I morra kveld?
 

demake

Seksuelt godteri
#17
PS3?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18


Men ja, PS3 også sikkert. Noen som spiller Mass Effect 3 på PS3? Ikke jeg iallfall.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Har fått spilt noen runder multiplayer og det er helt okay, har puttet inn et par runder om dagen men det var ikke ordentlig fett før vi spilte med full squad tidligere ikveld (Scary Paladin, Nicholas og hans kompis) som var vedig ålreit. Spesielt med planlagt kombinasjon av powers (warp bomb baby) fikk det en ekstra dimensjon jeg satt pris på, så blir nok mer etterhvert og da spesielt siden det påvirker singelplayeren. Jævla EA.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#20
Jah, er derfor jeg liker menneskesentinel. Han kan detonere sin egen warp siden han har warp+throw, og rustningen lar deg være litt skytemann også (pluss +120% paanchu-kraft hvis du speccer for det). Liker mixen.

Spiller litt Quarian i det siste og det er litt stas siden de kan hacke robotting, og det inkluderer geth prime og atlas. Da får du poeng for alle killsa dems :smugdog: