Game boy advance m/ 11 spill og lys selges

#1
Game boy advance med lys selges

Sort pent og lite brukt Game Boy advance selges med lys

Bilder kan sendes på mail ved interesse!

Selges til høystbydende. GI BUD
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Tre piratspill og masse drit? Tits or GTFO.
 
#7
Ikke kast bort tiden din med å ruge på falske forhåpninger. Du kan bare glemme å få 1000 spenn for den pakka der. Går ut ifra at det er en GBA SP du selger, men vet du om den er frontbelyst eller bakbelyst? Hvis det er baklys-varianten, selger du i tilefelle konsollen for seg selv?
 
#8
Ugh, dette er sikkert den gamle GBA'en som er ubrukelig å sjå på i annet enn flombelysning.. Sånt ekstralys som kobles på duger ikkje, har ein GBA SP liggende som er veldig kjekk å ha til Gamecube-spel som bruker sånt. :)

Om det er gamle typen får du maks 300 for heile pakka, sorry girl.
 
#11
Gutta, la oss holde dette litt mer seriøst...

mobil_jenta, du har da ingen bilder av deg som du kan slenge opp. Mulig folk vil kjøpe noe av deg da.
 
#14
Oblivione, slappav....

Ehm...så, vår søte mobil jente, kan du ikke ta deg turen innom her. Vi vil gjerne vite mer om deg!

Ha en fortreffelig dag videre! :)


 
#16
Det har vell egentlig ikke så mye med saken å gjøre?
Enig.

For å være seriøs har du nok som sagt litt høge forhåpninger til prisen du får for denne maskinen. Du kunne siktet deg inn på samlere som berre MÅ HA, men då er piratspela + dei uten cover lite verd. Dei andre spela er heller ikkje mykje å skryte av kvalitetsmessig, ingen topptitler eller klassikere.

Dessverre er ikkje ratioen "penger-brukt/dagens verdi" særlig rettferdig i dette tilfellet.

Eg kan garantere deg at du ikkje får solgt GBA'en til prisen du ønsker her inne, prøv QXL, finn.no eller evt bestemora til ein eller annen unge som ikkje aner nåke om at dette er 5 versjoner bak siste håndholdte fra Nintendo (jamnfør DSi, NDSL, NDS, GB Micro, GBA SP, GBA).

Lykke til. :)
 
#17
Enig.

For å være seriøs har du nok som sagt litt høge forhåpninger til prisen du får for denne maskinen. Du kunne siktet deg inn på samlere som berre MÅ HA, men då er piratspela + dei uten cover lite verd. Dei andre spela er heller ikkje mykje å skryte av kvalitetsmessig, ingen topptitler eller klassikere.

Dessverre er ikkje ratioen "penger-brukt/dagens verdi" særlig rettferdig i dette tilfellet.

Eg kan garantere deg at du ikkje får solgt GBA'en til prisen du ønsker her inne, prøv QXL, finn.no eller evt bestemora til ein eller annen unge som ikkje aner nåke om at dette er 5 versjoner bak siste håndholdte fra Nintendo (jamnfør DSi, NDSL, NDS, GB Micro, GBA SP, GBA).

Lykke til. :)
HVor mye tror du jeg får for hele pakken? Ante ikke hva jeg kunne sette som pris så jeg satte bare 1000 og høystbydende i håp om å få noen bud...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Det du selger er en maskin ingen vil ha og en stabel spill ingen har lyst til å spille, så jeg blir overraska om du får noen tilbud i det hele tatt (bortsett fra i samme territorium som du alt har fått her i tråden). Ville funnet en brukthandler eller noe og prøvd å prakke greiene på dem hvis jeg var deg.
 
#20
Prøv QXL. Får kanskje 500 kroner for den der.
Enig. Startbud 300,- kjøp nå 590,- hadde eg gjort i alle fall. Brukthandleren er også eit bra forslag, du binder deg ikkje til nåke og får eit konkret tilbud med ein gang. Men der får du nok berre enda mindre, kanskje eit par hundre maks.

Om du trenger penger er ikkje dette ein optimal måte å skaffe det på, trur faktisk du er bedre tjent i det lange løp på å legge maskina og spela i ei eske på loftet, ta det heller frem om nokre år når du ikkje er lei det lenger. Kroner og øre kan ikkje måle seg med affeksjonsverdi. Skulle f.eks ønske eg aldri solgte verken NES'en eller SNES'en for mange år siden, men gjort er gjort. Fekk veldig lite for dei kontra pengene eg la i originalkjøpene også.