gameboy light

#1
jeg har lenge prøvd å få tak i gameboy light men har ikke lykkes så langt, vist det er noen her som har den så kontakt meg :D jeg kjøper gjerne gameboy også min er litt ødelakt :hm:

max 800-900,- :sprø:
 
#2
Så vidt jeg vet så ble den kun lansert i Japan. Er det ikke like greit å kjøpe en Nintendo DS lite til 1198,- på Spaceworld da?

Den spiller jo alle Gameboy spill, gjør den ikke? :usikker:
 
#4
Ligger jo en del ute på Ebay, du som nevte på NF at du ikke fekk lov til å kjøpe ting der ?

Ta kontakt med ''Houseman'' her på forumet du, så ordner dere det dere imellom ;)
 
#8
SITAT(morten747 @ 11.07.2006, 11.35) 13838
har en GBA som jeg tror jeg kan selge deg og en GBA SP men den er jeg ikke så siker på at jeg kan sele.er du interisert??
[/b]
jeg kan kjøpe gba vist den er uten riper for 200,- :/

ps: jeg er samler så jeg har allerede alle samen utenom gbl bare så det er sagt :p
 
#9
den har noen ripper :grine: men du kan få med et game boy spill :usikker: men er ikke sikårt jeg finer den

kan se om jeg kan lege ved ein link kabel vis du ikke har en :D
 
#10
SITAT(morten747 @ 14.07.2006, 13.46) 14403
den har noen ripper :grine: men du kan få med et game boy spill :usikker: men er ikke sikårt jeg finer den

kan se om jeg kan lege ved ein link kabel vis du ikke har en :D
[/b]
extremt interesert i alt sammen :hehe:
 
#11
SITAT(gameboy @ 05.07.2006, 22.57) 13058
jeg har lenge prøvd å få tak i gameboy light men har ikke lykkes så langt, vist det er noen her som har den så kontakt meg :D jeg kjøper gjerne gameboy også min er litt ødelakt :hm:

max 800-900,- :sprø:
[/b]
har du ps2?

har du ps2?
 
#15
Seriøst, karer! Det finnes folk her på forumet som ikke takler folk som ikke bruker store bokstaver og punktumer og andre tegn. :eng101: Det gnir i øyene mine! Har forresten en Gameboy Color i gul, hvis du eller noen andre skulle være intressert.
 
#16
SITAT(Gekko @ 22.07.2006, 00.44) 15842
Seriøst, karer! Det finnes folk her på forumet som ikke takler folk som ikke bruker store bokstaver og punktumer og andre tegn. :eng101: Det gnir i øyene mine! Har forresten en Gameboy Color i gul, hvis du eller noen andre skulle være intressert.
[/b]
vel vel, det med pungtum å komma kjønte jeg ikke..
Vist du har esken og bruksanvisningen til Gbc så kann jeg kankje kjøpe den for 150-200,- :rulleøyne: