Gameboy Micro

kjøpte en slik til dama i England... men hva har dere for forslag for og få ladet den her i norge?

Kjøpe ny lader? Isåfall hvor? og hva slags.

eller omformer? hvor fåes det?.

Hepp. :blunk:

Når jeg fikk min amerikanske DS så måtte jeg kjøpe en SP-lader til den (regner med at det er samme til micro?), og det skal vel lett anskaffes ved nærmeste spaceworld, spiderman eller lignende butikker, tenker jeg. Kjøpte min på spaceworld i hvertfall, rundt 150kr betalte jeg vel.

Jeg tror det britiske strømnettet kjører på samme spenning som i norge (230-240-ish). I så fall trenger du bare en enkel kontaktomformer. Prøv Clas Ohlson.

Eventuelt er jo microen ute nå, så det er vel kanskje mulig å få tak i frittstående norsk lader om nødvendig.

kjøpte en slik til dama i England... men hva har dere for forslag for og få ladet den her i norge?

[/b]
Har du dame i England? Hvor mye kostet den forresten?

4. november. Fredag for litt over en uke siden, mao.

Ja, så vidt jeg vet. Jeg har heller ikke sett den i noen butikker, men jeg vet at presseeksemplarene ble sendt ut for flere uker siden, noe som vanligvis betyr at de er på vei ganske snart.

Hva med å høre i butikken? Det kan jo være at de bare er teite, og tror at det er unødvendig å ta dem inn... :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Spaceworld kan det med å overprise. Regner med at prisen dropper ganske raskt, Men mest sannsynlig ikke før etter jul. Er sterkt i tvil om jeg trenger en.

Men nok om det, fikk Zoo Keeper i posten, må spille :D

<div class='quotemain'>

[/b]
Har du dame i England? Hvor mye kostet den forresten?
[/b][/quote] GB micro kjøpt i england.
Dame i Norge.

tror egentlig du skjønte det, kverulant

alt du trenger er nok enten en adapter eller aa kjope en ny stromforsyning i norge. Samme spenning eller hva det naa heter i england ja. Selv bor jeg i Irland og har ikke noe problem med min PS2 i irske kontakter, trenger kun en sak som gaar fra 2-pin til merkelig 3-pin sak. (om du forstaar, er ikke saa teknisk paa slike ordtak :p ).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja.

Dem lager jo en ny en da, det er ikke bare nye farger eller noe. Denne har vel bedre skjerm enn SP, og den er mye mindre, man kan nesten ha den på nøkkelknipe. Bare nesten da. Kan sikkert prøve, men skjermen blir vel fullt av riper. Så det er ikke helt melking.