Gameboy Micro

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Javel....(blir blendet av Nintendo fanboys borti gata) ;)
[/b]
Jepp. Du tar feil, vet du.

Er det bare meg som ser på micro som nok en melking av kunder ifra Nintendo?
[/b]
Det er jo ganske enkelt for å vise at GBA-en ikke er død, noe mange antar pga. DS-en.

Det billigste alternativet er å kjøpe et støpsel på Clas Ohlson, kappe av ledningen og montere på støpselet. Det er ikke vanskelig - jeg gjorde det med N64-en jeg kjøpte i England.

Jeg forstår meg ikke på folk som sier GBA er død pga DS.

Jeg har faktisk spilt mere på SP i det siste enn hva jeg har gjort på DS. Så det er vel som Nintendo sa, "Gameboy Advance og Nintendo Dual Screen er to maskiner som kommer til å leve som brødre"

Jeg har sett den på Spaceworld ... til 1200 kr. :S
[/b]
Shite da... Microen koster bare 999,- på Spaceworld på Strømmen, og 899,- på EB Strømmen.

Edit: Men bare så det er sagt så kommer jeg til å anskaffe meg ihvertfall en Micro, og det er Famicom Edition. Har lyst på grønn også, den er utrolig tøff.

<div class='quotemain'>
[/b]
Shite da... Microen koster bare 999,- på Spaceworld på Strømmen, og 899,- på EB Strømmen.

Edit: Men bare så det er sagt så kommer jeg til å anskaffe meg ihvertfall en Micro, og det er Famicom Edition. Har lyst på grønn også, den er utrolig tøff.
[/b][/quote]
Bare så du vet...
Du kan bytte ut deksler på GB Micro.
Også en ting til...
Heter det "Game Boy Advance Micro" eller "Game Boy Micro".
Og enda en :p
Kan du spille GB og GBC spill på den??

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Pfft, GB Micro er ikke melking. Det er bare enda et alternativ å velge imellom for kjøpere.

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
[/b]

[/b][/quote]
Bare så du vet...
Du kan bytte ut deksler på GB Micro.
Også en ting til...
Heter det "Game Boy Advance Micro" eller "Game Boy Micro".
Og enda en :p
Kan du spille GB og GBC spill på den??
[/b][/quote]

Man kan kun spille GBA spill på Micro...

Micro ser kul ut den, men hva er vitsen? Bedre skjerm og greier, greit nok. Men hva med å kjøpe en Nintendo DS da, eller en PSP? Eller en ny spillkonsoll.. Synes det er tull å bruke 1000 kroner på denne lille greia, når du har en GBA eller GBA SP på hylla.

<div class='quotemain'>
[/b]

[/b][/quote]

Jeg så den på Spaceworld på Sørlandssenteret utenfor Kristiansand. En kamerat av meg jobber der, og ifølge han er sjefen veldig flink til å overprise alt mulig. For eksempel er det ikke uvanlig å finne PS2 Platinum-spill til 4-500 kr der. >_<

Jeg tror Game Boy Micro er kommet på noe samme grunnlag som revolution. For å gjøre spilling mer tilgjengelig for non-gamere. Game Boy Micro har allerede nådd status av designer gadget osv, "noe man kan putte i veska", eller til og med i lomma ;)

bare klipp opp ledningen og sett på et nytt støpsel eller skyt på en ledning

Micro ser kul ut den, men hva er vitsen? Bedre skjerm og greier, greit nok. Men hva med å kjøpe en Nintendo DS da, eller en PSP? Eller en ny spillkonsoll.. Synes det er tull å bruke 1000 kroner på denne lille greia, når du har en GBA eller GBA SP på hylla.
[/b]
Ser ikke helt vitsen når man har en SP nei, men jeg har en vanlig GBA og den synes jeg er både litt stor, men det største problemet er at skjermen er ubrukelig. Umulig å spille uten godt lys, og selv da må man passe på å holde den i perfekt vinkel. DS kunne jeg godt kjøpt, men føler den er litt stor å dra med seg, får ikke akkurat plass i lomma.