Gamecube Advance

#1




Fake til tusen, men hadde vøri morro lell. Hadde nok vært svindyr og batteritiden 30 min, give or take a few minutes.

MoFo2
 
#6
Uansett; Er ikke D-Paden og C-stikka litt langt unda enden på maskina? Tror jeg hadde fått vondt i fingrene av å spille på en slik en.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
jeg har ihvertfall sett det samme gjort med en N64. Det er jo egentlig ganske enkelt om du veit hva du driver med: Du skjærer dekselet om litt, setter knappene på selve maskinen, ordner med batteri og kjøper en liten LCD-skjerm.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Nicholas@15.05.2005, 18.18
jeg har ihvertfall sett det samme gjort med en N64. Det er jo egentlig ganske enkelt om du veit hva du driver med: Du skjærer dekselet om litt, setter knappene på selve maskinen, ordner med batteri og kjøper en liten LCD-skjerm.
220559​
Gjort på et par minutter.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Jeg forstår ikke helt om du var sarkastisk eller ikke, men hvis du vet hva du gjør, så er det ganske rett-fram, ja.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
I lukka form så den litt ut som en kassettopptaker, men hvis man ser bort ifra plasseringa av D-pad-en og C-stikka så var den g-orgeous!
 
#19
Sjefen for DS- og Gameboy-kanalen på IGN mener bestemt at en av grunnene til at Nintendo benyttet seg av minidiscer i GameCuben, var for at de også kunne brukes i en håndholdt konsoll en gang i fremtiden. Så det er nok ikke usannsynelig at GBA 2 blir noe slikt.