GameCube kjøpes!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Heisann! noen som har en Gamecube +++ å selge?

Ønsker å kjøpe en Gamecube (PAL) med en håndkontroll eller to, et minnekort og 1-2 spill? =)

Burde ikke koste så mye mer enn... kanskje litt over tusen-lappen?

reply her eller ta kontakt på: roy_nor@hotmail.com eller 98622606!

Lilla Gamecube og en original lilla kontroll + et memory card med 59 blokker. Spillene Die Hard Vendetta, Spyro: Enter the Dragonfly og Simpsons Road Rage følger med. Hva med 1200?

Opprinnelig skrevet av Pyro@13.07.2004, 15.47
Lilla Gamecube og en original lilla kontroll + et memory card med 59 blokker. Spillene Die Hard Vendetta, Spyro: Enter the Dragonfly og Simpsons Road Rage følger med.  Hva med 1200?
74366​

Oi! ja det hørtes ganske bra ut! =) dama mi som skal spille på den så Spyro er et stort pluss! skal bare sjekke lommeboka før jeg gir deg et endelig svar ;)

hvordan kan jeg kontakte deg da?

har ikke kjøpt en gamecube enda!

kanskje noen har en å selge med noen litt "barnslige" spill??

Skal kjøpe en til dama mi så om noen har spill som passer damene ? men ikke noe singstar! :svette: :D litt metal av oss =)

D

Deleted member 91

Gjest
1. Gamecube har ikke Singstar, det har kun PS2.
2. Mötorhead - Ace of Spades er med på Singstar, så litt metal blir det. :p

Baronen, din hjelper i natten!

Opprinnelig skrevet av Baronen@14.07.2004, 01.58
1. Gamecube har ikke Singstar, det har kun PS2.
2. Mötorhead - Ace of Spades er med på Singstar, så litt metal blir det. :p

Baronen, din hjelper i natten!
74667​

åååhhh.. det visste jeg jo egentlig! :D men er bare å se coveret til singstar så skjønner jeg at detta investerer jeg IKKE i.. :ler:
uansett! poenget er at jeg IKKE er ute etter å kjøpe et slikt spill.. det hadde vært flott (hvis mulig) om noen hadde en GC til salgs med noen spill som faller i smak hos damene ^^,

kanskje jeg ber om litt for mye der? :svette: jaja.. :D

Siden jeg mistet sekken min på bussen som inneholdt mitt en dag gamle MGS:TS, Mariokart og 2 håndkontrollere(som er alle kontrollerene mine) pluss memorycarde mitt, så vis du er intresert i en Gamecube uten kontrollere med
Super Mario Sunshine
Zelda The Wind Wanker/med OOT
Resident Evil
Burnout

så bare by på det.

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@14.07.2004, 10.52
Siden jeg mistet sekken min på bussen som inneholdt mitt en dag gamle MGS:TS, Mariokart og 2 håndkontrollere(som er alle kontrollerene mine) pluss memorycarde mitt, så vis du er intresert i en Gamecube uten kontrollere med
Super Mario Sunshine
Zelda The Wind Wanker/med OOT
Resident Evil
Burnout

så bare by på det.
74726​

Du har ikke lyst til å bytte et av spillene (ikke SM Sunshine....) i et par filmer (LINK)???

Kom med forslag hvis du er intrs!! =)

Opprinnelig skrevet av roy_nor@13.07.2004, 18.07
Heisann! noen som har en Gamecube +++ å selge?

Ønsker å kjøpe en Gamecube (PAL) med en håndkontroll eller to, et minnekort og 1-2 spill? =)

Burde ikke koste så mye mer enn... kanskje litt over tusen-lappen?

reply her eller ta kontakt på: roy_nor@hotmail.com eller 98622606!
74347​

Jeg har en lilla gamecube med 1 håndkontroll (lilla den også), et memory card og 7 spill

Spillene er:
pokemon colosseum
starfox adventures
SSX 3
ff cc
gladius
metroid prime
spiderman

håper du vil kjøpe!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.