Gamecube-kontrollere. Hook a brotha up!

#1
Det er den dagen, folkens. Dagen du kjenner følelsen av ren pur gaming glede AKA Awesome Frihetsfølelse™. Mange av dere vet sikkert akkurat hvilken dag det er, men for de uinnvidde kan jeg utdype.
Jeg har endelig fått negra meg til å kjøpe en WII, så nå er samtlige av denne generasjonens konsoller i hus. Og alle i svart! :pai:

Og i den anledningen trenger jeg gamecube-kontrollere, og det er her dere kommer inn i bildet.
Jeg har snust litt på følgende søtsak fra Play, men siden de er homo og vil ikke levere elektronikk utenfor Storbritannia, så ser det ut som jeg kunne trengt litt assistanse for å finne slikt her til lands.
Noen her som har noe fornuftig i bidra med?


Edit: Det er jo et respektabelt antall SG-ere bosatt på øya der borte, så hvis noen av dere hadde vært villige til å gjøre en liten handel på mine vegne mot en mindre kompansasjon, så er det bare å ta kontakt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Bare ikke kjøp den dritten der plz? Skaff heller noen billige, brukte kontroller fra Nintendo.

Edit: Eller kjøp noen nye. Koster selvsagt mer enn den du linka til, men herregud mann.
 
#3
Tja. En venn av meg har den samme kontrolleren, og slikt jeg opplevde det så var den sikker som banken pre-finanskrise. Eneste forskjell var litt dårligere knapper, men ledningen er 2,5 m i stedet for 1,5 m.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Vel, jeg har ikke vært borti noen 3rd party kontroller i det sjiktet der som har vært noe annet en bæsj, så om den der faktisk leverer får du ha meg unnskyldt.
 
#6
Bare ikke kjøp Gamestop-varianten. Bare ikke gjør det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Enig, Justin har de til Mario Kart-gaming og de suger enorme mengder egg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
:(

Det er sant da. Men billige.

Edit: Angående farger på konsoller hadde jeg først alle tre i hvitt, nå har jeg to i svart så lurer på en svart Wii må skaffes en tid, den er tøff.