GameCube selges m/ 1 spill

Status
Stengt for ytterligere svar.
1 stk Sort GC med alle kabler (scart tilkobling)
2 stk orginale sorte kontrollere
2 stk orginale 59 block minnekort
1 stk GBA->GC kabel

1 stk Eternal Darkness

Jeg har bestemt meg for å kvitte meg med GC, og kjøpe den nye versionen av PS, PS Two..<3

nå sitter jeg igjen med dette da.. noen som er intrs i å kjøpe noe av dette? (alt? :svette: )

Onimusha er ett slags RPG, og Timesplitters er jo forgjengeren til ett av tidenes beste fps-spill. Har også Metal Gear: Sons of Liberty om det skulle friste.

Opprinnelig skrevet av Ghaz@25.09.2004, 21.14
Onimusha er ett slags RPG, og Timesplitters er jo forgjengeren til ett av tidenes beste fps-spill. Har også Metal Gear: Sons of Liberty om det skulle friste.
108277​
jeg har hatt og rundet alle Timesplitters spillene når jeg hadde PS2 for et år siden... Metal Gear Solid frister litt.. selv om jeg har runda det en del ganger.. vil ha noen ordntlige rollespill >_< *sutre* :D

Har FFX org. versjon med ekstra dvd. Lyst på kontroll.

Er noen av spillene ntsc?

Sancti

Terrorkatt
700,- for GC, kontrollene, minnekort og Mariokart?

Noen som vil kjøpe spillene??? har ikke lyst til å selge noe hvis jeg ikke får solgt alt =) kan godt bytte spillene i PSone \ 2 Rollespill :)

hva skal du ha for gba - gc kablen?

bor du i oslo?

Opprinnelig skrevet av eivind2k@03.10.2004, 21.30
hva skal du ha for gba - gc kablen?

bor du i oslo?
111785​
du får kjøpt en ny en (ikke orginal) for 100,- på spaceworld, foreslår at du drar dit hvis du vil ha en billig en.. og jeg bor et stykke unna oslo ja :D

Opprinnelig skrevet av roy_nor@03.10.2004, 16.41
Noen som vil kjøpe spillene??? har ikke lyst til å selge noe hvis jeg ikke får solgt alt =) kan godt bytte spillene i PSone \ 2 Rollespill :)
111711​
Ok, kjøper hele pakken for 750-800kr...deal? :svette:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg kan bytte bort Super Smash Bros Melee mot Mario Kart.

Status
Stengt for ytterligere svar.