Gamecube Selges

#1
Gamecube med 3 spill selges, 2 kontoller og minnekort.

Spillene er:
Resident Evil 4
Mario Kart Double Dash
Fifa Street

Maskinen er minimalt brukt, maks spilt i 25 timer!

Kom med bud, ingen useriøse bud. Er ute etter å selge først og fremst, mulig det kan gjøres en byttehandel mot noe interessant.
 
#2
Hvor mye blokker (memory) er det på minnekortet ???
 
#4
er det momory card 59 eller 251 ??
 
#6
Sjekk på esken eller gå på memory cardet og se
 
#7
Herregud da, det kosta 249, det billigste originale, logisk da at det da er det minste, jeg selger ikke bare minnekortet hvis det er det du tenker på... det 59 blocks, sånn! innterrisert i pakken?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#8
Opprinnelig skrevet av Leon@22.06.2005, 15.54
Herregud da, det kosta 249, det billigste originale, logisk da at det da er det minste, jeg selger ikke bare minnekortet hvis det er det du tenker på... det 59 blocks, sånn! innterrisert i pakken?
235413​
Nå fikk jeg kjempelyst til å kjøpe... Idiot :tommelned:
 
#9
så fint for deg da, pell deg ut

pakken selges, evt billig hvis ikke det blir noen bud konkurranse, og den selges samlet!
 
#10
:doh: Ja før kostet det 249 kr men nå koster det mindre (ihvertfall der jeg bor). Det kan godt være et momory card på 151 for det koster 249 for et memory card 251 der jeg bor og 149 for et memory card 59.
Jeg vet jo ikke hvilket memory card du har :doh:
Du virker veldig useriøs :blunk:
 
#11
jeg er veldig seriøs jeg skal jeg si deg, grunnen til at jeg ikke kan se på esken er fordi jeg sitter på jobb, og esken ligger hjemme. alt ble kjøpt 18 mars, og da var 249 det billigste, tror faktisk det kostet 299 men fikk det for 200 eller 249. husker ikke.

seriøs eg jeg, ingen fare.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Opprinnelig skrevet av Blademaster@22.06.2005, 17.01
:doh: Ja før kostet det 249 kr men nå koster det mindre (ihvertfall der jeg bor). Det kan godt være et momory card på 151 for det koster 249 for et memory card 251 der jeg bor og 149 for et memory card 59.
Jeg vet jo ikke hvilket memory card du har :doh:
Du virker veldig useriøs  :blunk:
235418​
Dø. Hadde du giddet å oppføre deg litt? På meg virker det som om du kun er interessert i minnekortet, og såvidt jeg forstår selges alt samlet. Og det er faktisk ikke alle som går rundt og husker prisen på det de har kjøpt, hvor utrolig det enn kan høres ut.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Yetipants+23.06.2005, 11.10-->
<!--QuoteBegin-Blademaster
@22.06.2005, 17.01
:doh: Ja før kostet det 249 kr men nå koster det mindre (ihvertfall der jeg bor). Det kan godt være et momory card på 151 for det koster 249 for et memory card 251 der jeg bor og 149 for et memory card 59.
Jeg vet jo ikke hvilket memory card du har :doh:
Du virker veldig useriøs  :blunk:
235418​
Dø. Hadde du giddet å oppføre deg litt? På meg virker det som om du kun er interessert i minnekortet, og såvidt jeg forstår selges alt samlet. Og det er faktisk ikke alle som går rundt og husker prisen på det de har kjøpt, hvor utrolig det enn kan høres ut.
235681​
[/b]
Kanskje han vil kjøpe pakken, men trenger et stort memory card? Og vil da ikke kjøpe et annet memory card i tillegg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#18
7 år siden han prøvde å selge det der gitt. Spørs om du får tak i fyren nå.