games199.com?

#1
Plukket opp nyeste gamereactor på lørdag og der var det en annonse for en nettbutikksom heter games199 som selger alle spillene sine til 199 og under. Noen som har erfaring med denne butikken eller det virker liksom for gått til å være sant (god of war til 169 kr :ehm...: osv)




edit: dette skulle kansje gått i kjøp og salg
 
#2
Siden har eksistert i et par år tror jeg. Har ikke lest noe særlig negativt enda, men har ikke handlet der selv. De har dog mange spill over 199 kroner, så da vanker det toll/moms. Var en som klaget på det på et annet forum.
 
#4
Jeg bestilte et par spill der da de hadde salg ifjor. Tror det var høstsalg ellerno. Etter et par uker uten noe i posten tok jeg kontakt, og lurte på hvor de ble av. Da fikk jeg som svar at det var sendt, skulle vært der, og at jeg bare måtte vente litt til.

Etter en uke til tok jeg kontakt igjen, og fikk som svar at de hadde fått spillet i retur. Merkelig, tenkte jeg, har jo mottat mange spill, filmer og annet på den adressen. De sa at de sendte på nytt, denne gangen til adressen til pappa, for være sikker. Jeg hadde ikke fått registrert flytting hos folkeregisteret, så det kunne være dette som var problemet. Etter enda to uker uten noen spill i kassa, tok jeg kontakt igjen. Da visste de ikke hva som hadde skjedd, og satte det jeg hadde betalt tilbake på kontoen min.

Det er vel ikke bare negativt siden jeg fikk igjen pengene, men det virket ikke som om de hadde helt orden på sakene der. Det kan hende jeg bare hadde uflaks da, men jeg velger å ikke handle der igjen før jeg hører noen som har hatt vellykkede handler der.
 
#5
Bestilte akkurat Hello Kitty: Roller Rescue derfra. Så, jeg skal med andre ord oppdatere dere med info når jeg eventuelt får det (eller ikke får det).

Grunnen til det merkelige spillvalget: Jeg syns navnet og coveret så kult ut, jeg så noen tøffe bilder av det på gamespot, det var billig, jeg skal jobbe imorra, jeg er trøtt.
 
#7
Har fremdeles til gode å få det. Tror jeg ringer dem snart.