Gamescum 2012 (fise)

Lodin

Der Waaaah
La oss poste dill som blir annonsert her fordi eh.
Capcom starta showet og hadde ikke særlig å si med tanke på at det skulle være en pressekonferanse. Dragon's Dogma har solgt bra, forhåpentligvis selger Resi 6 bra. Nei dere som ikke er japser kan ikke få Monster Hunter. Eneste nye var det spillet her som kan bli litt kult. Kanskje.

Nestemann ut er EA som starter snart. Forhåpentligvis skal de skryte av at de har signa opp med en masse ekte våpenfabrikanter for MoH siden det alltid er pop i Europa.

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmmm. Kan bli ok, men også erkegenerisk. Tankene spratt til både MGS og gode gamle Oni uten å ha belegg for det

Lodin

Der Waaaah
EA rocker sålangt huset. Army of 2 3 eller hva det heter og NHL13 er virkelig storspill for tyskere.
Kan vistnok se det live her.

Lodin

Der Waaaah
Simpsons-landsbyen kommer til Facebook og Origin til Mac! Eneste spillet de viser at man kan kjøpe der er Sims 3.
Jo også traileren for neste Need 4 Speed fra E3. Wooo!

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Da er sony konfen live

Novastrum

Feminist-elitist
Hmmm. Kan bli ok, men også erkegenerisk. Tankene spratt til både MGS og gode gamle Oni uten å ha belegg for det
Oni! Det hadde lagt seg langt bak i glemmeboka.
Husker jeg pirakopierte det på lanparty og syntes det var rått.
Tror ikke jeg fikk med meg at det var Bungie som stod for det. Interessant.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sony og Media Molecule (de som lagde LittleBigPlanet) lanserer nytt plattformspill til PSVita som passende nok heter Day One Purchase. Eller det heter egentlig Tearaway, bare at det andre navnet passa bedre da jeg så traileren.

Om jeg er interessert i Routine.

Routine is a first person horror exploration game set on an abandoned Moon base. Your job is to find enough data to uncover the truth behind the strange disappearance of everyone stationed on the Lunar Research Station.

• A non linear experience lets you explore any part of the fully open Moon base and find out secrets that other players may not!
  • Be immersed with Full body awareness, Deadzone aiming, no HUD, no health bars or points system... you must run, hide and survive the best you can against what lurks in the base.
  • There are no health packs or multiple lives, in Routine there is a Perma death system that will keep you on the edge!

Syns det ser helt jævlig dritt ut det spillet der. Den nye generasjonens gimmickalibi til releasedagen. Red Steel med zombier? Gjesp.

Lodin

Der Waaaah
Du ser helt jævlig dritt ut. Håpet er at de har efforta mer med dette og da kan det bli å eie.
Og ja, man må starte på nytt når man dør i Routine. Layout på rombasen er alltid det samme, men innventar og funksjon er random. Det er og plasseringa av monstere, andre overlevende og utstyr. Roguelike.