Gamespot er den verste siden

Lodin

Der Waaaah
#1


Som noen av dere sikkert har fått med seg så stoler ikke jeg en halv meter mer på Gamespot enn noen av de andre store anmelderne. Det har det vist seg å være gode grunner til siden de akkurat har gitt en av sine "toppanmeldere", Jeff Girthman fyken etter at han slakta Kane and Lynch med en sekser. Dette bekreftes fra flere steder så det er vel liten tvil om at de er pur korupte. Hvis man bare smører nok bannere utover en side har man tydeligvis krav på en topp karakter og. Historien er relativt ny så jeg regner med at internetsene vil eksplodere mer utover dagen.

EDIT: Det ser og ut til at Eidos har brutt reklameavtalen med Gamespot siden alle bannere for spillet er fjerna.
 
#3
Hva faen?

Jeff var eneste grunnen til att jeg så på On the Spot og gadd og se en video review.
 

Kilik

Lokal moderator
#4
Hvis dette medfører riktighet blir Gamespot-abonnementet sagt opp i alle fall.

Forresten så går det rykter om at Ubisoft øyeblikkelig trakk alle Assassin's Creed-reklamene sine fra Eurogamer etter "bare" 7/10.
 
#5
Om noen av dere har sett Video Reviewen så sier Jeff omtrent kun negative ting. Det eneste positive som kommer ut er at det er et par gode ideer som ikke er gjort særlig godt.

Likevel får det en 6/10?

Hva om det er vår kjære Gerstmann som har blitt betalt for å gi det en høy score, også klikka GS? Eller kanskje -- kanskje? Ikke?

Nei, jeg vet ikke. Dette er uansett spennende. Hadde selv aldri noe i mot Gerstmann. 8.8/10 var en rettferdig score, og blant annet 10/10 til Tony Hawk 3 var bare interessant. Lissom, omtalene er morsomme å lese, og det er vel det som teller?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#6
Kan røpe at mitt gamespot abonnement blir skylt ned i dass hvis dette stemmer. Har ikke alltid vært enig reviewene hans eller gamespot sine reviews generelt, men det har alltid vært morsomt å se på video reviewene og/eller lese de. On the spot er også morsomt å se på, gamespot sin styrke synes jeg var alle personlighetene som jobbet der.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Girthman har nå bekrefta overfor Joystiq at han har fått fyken, men kan ikke si noe om hvorfor. :v:

Om ikke annet har hele denne greia fått meg til å ville prøve Kane & Lynch. Ifølge visse folk er PC versjonen betraktelig mye bedre siden kontroll og coversystemet faktisk ikke er føkka der. Så får vi se om det stemmer.
 
#9
Kjipt, jeg har alltid likt Gamespot, men kjenner jeg blir sint av slike avgjørelser, kun styrt av reklamepenger og gutta i dress.

Litt off-topic vil jeg hevde at det pokkers 1-10-systemet er modent for dynga. Så lenge 6-7/10 blir sett på som den direkte dårlig karakter, er det noe feil med mentaliteten til både anmeldere og lesere. Jeg mistenker at den gjengse spiller ikke leser anmeldelsene så nøye, men kikker først og fremst på karakteren. Ellers hadde ikke ett-avsnitts-anmeldelsene til VG og Dagbladet fungert. Folk vil ha håndfaste tall å forholde seg til, ikke en masse tekst om hva som fungerer og hva som ikke. Dessverre.

Og når da anmeldelser som bruker 1-10, pluss desimaler innenfor der igjen, egentlig pisser på alt under 7.0-7.5, lurer jeg på om kanskje et system fra 1-5 kunne fungert bedre. 3/5 klinger bedre enn 6/10 i hodet mitt, og jeg tror dette kunne hjulpet litt på problemet.
 
#10
SITAT(Lodin @ 30.11.07, 13.31) 91557
Girthman har nå bekrefta overfor Joystiq at han har fått fyken, men kan ikke si noe om hvorfor. :v:

Om ikke annet har hele denne greia fått meg til å ville prøve Kane & Lynch. Ifølge visse folk er PC versjonen betraktelig mye bedre siden kontroll og coversystemet faktisk ikke er føkka der. Så får vi se om det stemmer.
[/b]

Jeg syns det var like fucka der og.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Awww -_-

Sånn ellers eksploderte forumene til Eidos med nerdrage tidligere i dag. Trådene er sletta nå, men screencapsene lever videre. XD
 
#15
Hvem var Jeff igjen? Har brukt å se litt på On The Spot, var det han tjukkasen som tok over som programleder nylig?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#16
Det er så teit med slike folk som spammer Eidos-forumene med ubehøvlet nerdrage når ingenting er bevist ennå. (Og ingen av ryktene jeg har sett sa at Eidos krevde hodet hans.) Det eneste forumet som burde bli grilla var vel Gamespot sitt. (Om det viser seg at ryktene er sanne.)

Men sånn er jo internett, en hel gjeng med idioter som tror de er smarte som aldri tenker seg om før de fornærmer noen. Ref. John Gabriels Greater Internet Fuckwad Theory.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#17
En mod på Gamespot-forumet sier:
SITAT
People, don't direct your anger at Gamespot. This is CNet's meddling. Gamespot consists just of the editorial, news, community, and development teams. It's CNet's marketing that puts the ads up. CNet's marketing that complained. CNet is who can fire their EIC*.[/b]

*editor-in-chief
 
#19
Tenkte det samme: "Det der var vel litt for lite forsiktig sagt i forhold til en gjeng som uten skam ga EIC'en din sparken for en lav karakter".
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#20
Prøver å få besøkt Gamespot en gang om dagen. Synes jeg får et greit overblikk selv om jeg har sett meg skeptisk til karaktersettingen en god stund nå. Er vel egentlig bare pga. level systemet. Det er jo lame, men jeg lurer alltid på hva neste rank er :$ Tror jeg er rank 14 eller noe, hurra...

Edit: Ordentlige anmeldelser får jeg jo i EDGE. :elsk: