Gamestop vinner aldri/puler oss alltid

#61
Er innom Gamestop i Stavanger sentrum av og til, de har ikke de beste prisene men jeg har ingenting i mot dem ellers. Kjøpte PS3en min der rett før MGS4 kom ut og har siden det solgt og kjøpt en del spill der oppover årene uten noen ubehagelige situasjoner. Har i grunn aldri fått spørsmål om å kjøpe Game Protection og selv om det hender at de spør om jeg er interessert i å forhåndsbestille kommende spill så pusher de ikke noe mer på det når jeg høflig takker nei. Eneste plassen jeg gidder å forhåndsbestille er hos Gamezone.no siden de er flinke på å sende ut spill såpass tidlig at man har dem 1-3 dager før slippdato.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#62
Jeg har heller ikke noe problem med Gamestop, kjøpt masse billige greier der til spillpremier og slikt. Er ikke innom ofte men jeg har uansett ikke noe behov for hate på et tilbud bare fordi jeg ikke bruker det.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#63
Så ja, Gamestop pulte meg i går.

Hadde med meg en bråte med spill som jeg skulle bytte inn, og ville ha The Witcher 2 til burken i retur. Aner fred og ingen fare, og i går kveld skulle jeg putte i discen og spille litt. Viser seg at fjasen bak kassa har glemt å putte i spill-disken!

Kommer jeg i det hele tatt til å få spillet/ pengene tilbake? Høres ut som tidenes hoax fra min side, men jeg har i hvert fall kvitteringen og coveret. Faen meg håpløst om det ender opp med at jeg sitter igjen med svarte-Per.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#64
Samme har skjedd med meg, men da oppdaget jeg det så snart jeg var kommet hjem. Gikk bort, fikk en real beklagelse og discen. Null stress.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#66
Ring imorra så de legger disken til side, og du får forklart ståa ganske greit og tydelig med engang
 

demake

Seksuelt godteri
#67
Bare bøy deg rolig over og ta det som en mann.