jeg og en kompis sitter og kjeder oss og er litt lei alle de nye store muliplayer spillene og lurte på om noen vet om nån gode gamle multiplayer spill til pc?? slik som transport tycoon, risk2 og diverse andre??
Vær så snill og hjelp oss å redde sommeren hehe!!!
Da kan jeg anbefale Heroes of Might and Magic 2 og 3. De er turbaserte strategispill med RPG elementer. Veldig avhengighetsskapende spill. Du gjerne kan sitte dag ut og dag inn med et og samme game. Det kan altså være veldig tidkrevende. Dere trenger forresten kun en PC fo å spille multiplayer.
Da må dere absolutt prøve Civilization 2 og Master of Orion 2. Kjempebra hotseat-spill begge to (Civ2 kan også spilles i nettverk, hvis dere foretrekker det).
hehe... vi har spilt heroes 3 dag å natt å er blitt litt lei nå genialt spill!!!! heroes 5 kommer i jan 2006.... glr meg... er bassert på heroes 3..... (helten kan ikke sloss og slikt)
tenkte mest på nettverk spill... med 2 pcer... master of orion hørtes kjent ut.... hotseat=kun en pc?
Veit ikke hvor bra maskiner dere har, men Serious Sam spilla er jo noe av det beste som finnes innen co-op. Ellers er jo også Baldurs Gate 2 morsomt med 2 spillere.
Genialt lan spill som kan ta maaangen timer hver omgang, men det er utrolig bra spill å spille MULTIPLAYER!! for singelplayeren på det spillet suger jævelig!
Og så må vi ikke glemme gode gamle Counter-Strike. :kos:
Blir lissom(hater det ordet ) klistret forran skjermen med det samme man begynner å spille det. :kos: