Gamle spill. Jeg digger gamle spill

Når jeg var liten spilte jeg utrolig mange spill, men husker faen ikke navne på dem nå. Kan noen komme med en liste over gamle spill???? Det må være spill du ka spille på data. Jeg husker et spill og det var i 2d og du fløy over noe greier og blaffa på noen fly og noe slikt og så fikk du bedre våpen, men HVA HETER DET????

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
tetris er et gammelt spill

men uansett skjønner jeg faktisk hvilket spill du tenker på...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Knasen@15.08.2004, 23.23
Jeg husker et spill og det var i 2d og du fløy over noe greier og blaffa på noen fly og noe slikt og så fikk du bedre våpen, men HVA HETER DET????
88048​

Den beskrivelsen passer til ca. 873 SHMUPS...

Takk for hjelpen, men har du spilt et spill som heter Raptor?? Det er drit bra (synes jeg da) og musikken e ikke så værst heller.

Opprinnelig skrevet av Knasen@15.08.2004, 23.23
Når jeg var liten spilte jeg utrolig mange spill, men husker faen ikke navne på dem nå. Kan noen komme med en liste over gamle spill???? Det må være spill du ka spille på data. Jeg husker et spill og det var i 2d og du fløy over noe greier og blaffa på noen fly og noe slikt og så fikk du bedre våpen, men HVA HETER DET????
88048​
Seriøst? Søk litt på nettet.

Raptor husker jeg óg. Gøy spill det, bare synd jeg aldri fikk prøvd annet enn demoen.

Vei dere om noen flere steder man kan laste ned fra???

Psst, Mandark! Det hadde kanskje ikke vært så dumt å slette posten din heller for linken er fortsatt helt synbar og klikkbar.

Haha, nice one Darken :D

C

Crizpy

Gjest
Igjen, hva er dealen med "spill" og "spilling generelt"
Jeg skjønner faen ikke en dritt av det opplegget.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"lol å hær ær en torent som du kan lasste ned dooom3 fra
lol åså har jei en torant me halflife 3 kilde koden"

Med andre ord... SLUTT, FOR HELVETE.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Rocky@17.08.2004, 19.04
Psst, Mandark! Det hadde kanskje ikke vært så dumt å slette posten din heller for linken er fortsatt helt synbar og klikkbar.
89030​
Huppsann, jeg glemte helt av dette emnet. Sovnet foran TV-en, og da jeg våknet var det ute av sinn. :svette:

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.08.2004, 23.26
"lol å hær ær en torent som du kan lasste ned dooom3 fra
lol åså har jei en torant me halflife 3 kilde koden"

Med andre ord... SLUTT, FOR HELVETE.
89248​
Var det ment til meg? Kanskje du skulle ta en kjapp tur til Google for en forklaring på hva shareware faktisk er for noe før du begynner å bite hoder av i Øst og Vest.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bæ, Lodin. Et inlegg du ikke fikk med deg er slettet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Jeg vet meget godt hva shareware er, men en nisse hvis navn skal forbli usagt postet linker til abandonware- og roms-sider, som begge er bannlyst ifølge reglene.
Så da så.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ettersom posten hans var rett over min, tenkte jeg det ikke var nødvendig. Men nå er den borte, noe jeg faktisk ikke forutså da jeg la til posten min.
Ferdig? Bra.