Gamle spill på 360?

Hvilke av disse spillene mine kan jeg spille på 360:

Halo
Halo 2
Star wars knights of the old republic
Dead or alive 3
Conker live & reloaded
Rainbow six 3
Burnout Revange

Kan jeg spille noen av disse?

Hvilke av disse spillene mine kan jeg spille på 360:

Halo
Halo 2

Star wars knights of the old republic
Dead or alive 3

Conker live & reloaded
Rainbow six 3
Burnout Revange

Kan jeg spille noen av disse?
[/b]
Nå fant ikke jeg den listen med de bakoverkompitable spillene, men de jeg har markert tror jeg funker på Xbox 360. :)

Nope, du må laste ned oppdateringen for å kunne spille gamle Xbox-spill i det hele tatt.

Enten må du koble deg til via Live og laste ned derfra, eller så kan du laste ned oppdateringen på PC her et sted. Så ut som du måtte registrere deg og greier, orker ikke det når jeg ikke har Xbox :p
Bare let litt rundt. Brenn det på en CD eller DVD, og sett den i Xbox'en. Da starter den automatisk, så er det bare å følge instruksjonene på skjermen.

Man trenger ikke å registrere seg for å laste ned oppdateringen fra Microsoft sine sider. Bare gå inn på den norske xbox-siden, eller bruk denne linken. Litt nede på siden finer du lenken til filen du trenger. Så er det bare å brenne en cd eller dvd og putte den i 360'en og alt skulle fungere av seg selv.
Man må også ha harddisk for å spille gamle xbox-spill, bare nevner det siden det ikke er sagt tidligere i tråden.

For øvrig lite smart å henvise til den amerikanske siden, Raptorus, tror neppe filen derfra gjør nytte på et en europeisk maskin....

For øvrig lite smart å henvise til den amerikanske siden, Raptorus, tror neppe filen derfra gjør nytte på et en europeisk maskin....
[/b]
Hups, gikk litt fort der gitt. Beklager. Er så vant til at den hopper rett til den norske siden når jeg går inn. Burde kanskje ha gått opp et lys når det sto på engelsk :flau:

Jeg vet at jeg har spurt om det før men hør her, nå har jeg skaffet meg gold liven, og jeg har lastet ned 1.0 versjonen, det jeg gjorde var å sette spillet i. Ta internett ledningen å starte spillet, da kom opp den vanlige ruta, men det spurte om jeg ville oppdtadereså gjorde jeg det. Men jeg får det ikke til på noen av de andre spillene. Jeg lastet det ned med Kotor II. Hvordan skal jeg få det til igjen?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, hvorfor skal du laste ned oppdateringen én gang til hvis du allerede har fått lagt den inn?

Oisann, glemte å skrive noe. Jeg har lastet ned 1.0 versjonen, å på mange av mine andre spill er det 1.2 versjonen. Jeg vet ikke hvordan jeg ordner det siden jeg prøvde det samme som jeg gjorde forige gang å det virket ikke.

D

Doctor Downs

Gjest
Noen her som har testa Splinter Cell: Chaos Theory på 360 og kan si hvordan det funker? Det er et av spilla som ikke var på den opprinnelige lista og har vært rapportert å være problematisk. Noen...?

Funker som en drøm. Har hørt stygge rykter om at man ikke bør laste ned noe Content Download (untatt nødvendige patcher og slikt), da disse kan skape problemer. Ellers går det knirkefritt. En del tearing kun, men det har alle X1-spillene jeg har prøvt på 360.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, jeg kan med hånden på hjertet si at det er noe av jævligste og mest ustabile jeg har prøvd på en god stund. Jeg, i likhet med en god del andre, opplever at spillet henger seg på annenhver loading-meny, single-player ikke funker, introen hakker som en jøde, etc. Det er alikevel jævlig fett på multiplayer (som funker feilfritt, for det meste), og jeg angrer ikke på de 117 kronene jeg brukte på det. Det er i tillegg rimelig sannsynlig at det kommer en patch til det snart som får orden på sakene.

Jeg veit derimot at CockMcBalls her på forumet har hatt ingen problemer med det, så ... kanskje du har flaks.

Edit: Ræva konvertering også. Widescreen? Neeei, det har vi ikke hørt om ...
Edit2: Jeg har forøvrig ikke lastet ned noe mer enn patchene som blir skyvd på deg.